Τρίτη 23 Μαΐου 2023

Μ. Σαραλιώτου: «Η ψήφος σας μου δίνει κουράγιο να συνεχίσω»


Δήλωση της υποψήφιας Βουλευτή Πέλλας της ΝΔ Μαρίας Σαραλιώτου μετά το αποτέλεσμα των εκλογών:

Φίλες και φίλοι

Ο εκλογικός θρίαμβος της Κυριακής μας έδειξε τον δρόμο. Οι Έλληνες στηρίζουν την ΝΔ, δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στον Κυριάκο Μητσοτάκη, γιατί αυτή η κυβέρνηση έδειξε με επιχειρήματα ότι θέλει και μπορεί να πάει μπροστά τον τόπο. Με τόλμη και σταθερότητα μπορούμε να δώσουμε την ισχυρή κυβέρνηση του αύριο στις επόμενες εκλογές. Τώρα, όσο ποτέ άλλοτε, πρέπει να συνεχίσουμε τον αγώνα, για δώσουμε αυτή την δυνατότητα σε αυτή την κυβέρνηση.

Θέλω να ευχαριστήσω τον καθένα σας ξεχωριστά, για την ψήφο εμπιστοσύνης που μου δώσατε. Αν και πρωτοεμφανιζόμενη στην πολιτική ζωή αυτού του τόπου, δεσμεύτηκα στον εαυτό μου να κάνω έναν τεράστιο αγώνα, προκειμένου να αποδείξω ότι κάθε άλλο παρά τυχαία ήταν η υποψηφιότητα μου. Έκανα έναν αγώνα με αξιοπρέπεια, σεβόμενη τον άνθρωπο, τις αξίες και προσπάθησα να ανταποκριθώ με όλη μου την δύναμη, στην εμπιστοσύνη του κόμματος της ΝΔ και του Προέδρου μας Κυριάκου Μητσοτακη που με επέλεξε σε αυτή την θέση.

Ο αγώνας μου δεν σταματάει εδώ, αλλά τώρα αρχίζει ουσιαστικά. Επιθυμώντας με την σειρά μου να συμβάλλω και εγώ στην βελτίωση της ζωής για όλους μας.

Σας ευχαριστώ και πάλι.

Η ψήφος σας, μου δίνει κουράγιο να συνεχίσω.

1 σχόλιο:

  1. Μαρία μπράβο για τον αγώνα σου και για το αποτέλεσμα. Οι 3300 συμπατριώτες που σε τίμησαν με την ψήφο τους είναι εφαλτήριο για την επόμενη φορά. Με ένα μήνα προεκλογικό αγώνα και με τους μεγαλοκαρχαριες που λημενονταν την Αλμωπια, αυτό το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News