Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

Δήμαρχος Έδεσσας: Δεν υπέκυψα σε πιέσεις! Δεν μπήκα σε διλήμματα για θέματα αρχής! Δεν παζαρεύω την υπόληψή μου!

Δήλωση του Δημάρχου Έδεσσας

Εκδόθηκε η Απόφαση από την Αρχή Εξέτασης των Προδικαστικών Προσφυγών, που ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ την έντιμη στάση μου για το θέμα του διαγωνισμού της αποκομιδής των σκουπιδιών στο Δήμο Έδεσσας!

Από την αρχή αυτής της υπόθεσης κατέστησα σαφές ότι δεν με νοιάζει ποιος εργολάβος θα πάρει το σημαντικό αυτό έργο. Το μόνο που με νοιάζει είναι η ΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ, η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και η ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ.

Είμαστε περήφανοι για το επίπεδο της καθαριότητας στον Δήμο Έδεσσας και θέλουμε να συνεχίσουμε! Για τον λόγο αυτό έχω δώσει μεγάλη βαρύτητα σε αυτή την λειτουργία και οι απόψεις μου είναι τεκμηριωμένες και μελετημένες. Δικαιώθηκαν και με δικαστική απόφαση!

Θέλω να δηλώσω περίτρανα ότι:

ΔΕΝ ΥΠΕΚΥΨΑ ΣΕ ΠΙΕΣΕΙΣ!
ΔΕΝ ΜΠΗΚΑ ΣΕ ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΡΧΗΣ!
ΔΕΝ ΠΑΖΑΡΕΥΩ ΤΗΝ ΥΠΟΛΗΨΗ ΜΟΥ!

Αυτά για όσους προσπάθησαν να σπιλώσουν το όνομά μου και γι αυτούς που έκαναν την αποκομιδή των σκουπιδιών και την καθαριότητα προεκλογική σημαία.

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΑΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΑΖΟΝΤΑΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΨΟΥΝ!

Μέσα όμως από αυτή τη διαδικασία φάνηκε και κάτι άλλο: ότι στην Παράταξή που έχω την τιμή να είμαι επικεφαλής λειτουργούμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ!

Οι Σύμβουλοι έχουν την άποψή τους και ψηφίζουν πάντα σύμφωνα με την αντίληψή τους! Τους ευχαριστώ για τη στάση τους και ποτέ δεν θα ασκήσω πίεση για να επιβάλω απόψεις!

Ακολούθησα τη νομική οδό και στήριξα την άποψη της Νομικής υπηρεσίας.

ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ! 

Δημήτρης Γιάννου
Δήμαρχος Έδεσσας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News