Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2023

Τα 5 «μυστικά» που κάνουν τις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις της Coca-Cola αξέχαστες


Οι διαφημίσεις της Coca-Cola γίνονται viral κάθε χρόνο!

Ωστόσο τι είναι αυτό που κάνει τις διαφημίσεις της Coca-Cola να ξεχωρίζουν και να γίνονται αντικείμενο συζήτησης; Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα merca20.com καμπάνιες όπως το «Share a Coke» που ξεκίνησε από Αυστραλία το 2011 και ενθάρρυνε τους πελάτες να αγοράζουν προϊόντα Coca-Cola με τα ονόματα των φίλων, αλλά και το «Holidays are Coming» με το φορτηγό εταιρείας να ταξιδεύει μέσα σε μια χώρα θαυμάτων έχουν καταφέρει να αφήσουν ιστορία.

Όμως για να κατανοήσουμε το γιατί κάθε διαφήμιση που σκαρφίζεται το τμήμα marketing της εταιρείας γίνεται συνώνυμο της επιτυχίας θα πρέπει να ρίξουμε μια ματιά στις πιο πρόσφατες στρατηγικές της.

Η καμπάνια «Open Happiness», που ξεκίνησε το 2009, είχε ως στόχο να συνδέσει την εταιρεία με συναισθήματα ευτυχίας και θετικότητας. Η καμπάνια περιελάμβανε μια ποικιλία τηλεοπτικών διαφημίσεων, διαδικτυακών βίντεο και έντυπων διαφημίσεων που τόνιζαν τη χαρά και την ικανοποίηση που συνδέεται με την κατανάλωση της Coca-Cola. Η εκστρατεία αυτή είχε απήχηση σε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και βοήθησε στην περαιτέρω εδραίωση της Coca-Cola ως μάρκας που αντιπροσωπεύει την ευτυχία, τη θετικότητα και τη συντροφικότητα.

«Στο επίκεντρο του Open Happiness βρίσκεται η απλή ιδέα της απόλαυσης μιας παγωμένης Coca-Cola και της πραγματοποίησης ενός μικρού διαλείμματος από την ημέρα για να συνδεθείς με άλλους», δήλωνε πριν από μερικά χρόνια η Katie Bayne, επικεφαλής μάρκετινγκ της Coca-Cola Βόρειας Αμερικής. «Με αυτή τη νέα καμπάνια, αυτό ακριβώς καλούμε τους ανθρώπους να κάνουν πιο συχνά, να ανοίξουν μια Coke και να μοιραστούν λίγη ευτυχία».


Τι κάνει τις διαφημίσεις της Coca-Cola αξέχαστες

- Συνέπεια: Η Coca-Cola σχεδιάζει διαφημιστικές καμπάνιες εδώ και δεκαετίες και αυτή η συνέπεια έχει βοηθήσει να καθιερωθεί η επωνυμία της. Παράλληλα βοηθά στη δημιουργία μιας αίσθησης οικειότητας και αξιοπιστίας, γεγονός που κάνει τη διαφήμιση πιο αποτελεσματική και αξέχαστη.

- Επίκληση στο συναίσθημα: Oι διαφημίσεις της Coca-Cola συχνά προκαλούν συναισθήματα όπως η ευτυχία, η θετικότητα και η συντροφικότητα. Αυτή η συναισθηματική σύνδεση βοηθά στο να μένει η διαφήμιση στο μυαλό του αποδέκτη. Με το συναισθηματικό δέσιμο με τους ανθρώπους, οι καμπάνιες της Coca-Cola δημιουργούν έναν ισχυρό δεσμό μεταξύ της επωνυμίας και του καταναλωτή.

- Μουσική: Η χρήση της μουσικής στη διαφήμιση είναι ένα σημαντικό εργαλείο που μπορεί να δημιουργήσει μια ισχυρή συναισθηματική σύνδεση με το κοινό, κάνοντας τη διαφήμιση πιο επιτυχημένη.

- Χρονοδιάγραμμα: Πολλές από τις διαφημιστικές καμπάνιες της Coca-Cola είναι προγραμματισμένες ώστε να συμπίπτουν με μεγάλες γιορτές και εκδηλώσεις, όπως τα Χριστούγεννα, κάτι που βοηθά στη δημιουργία μιας ισχυρής σύνδεσης μεταξύ της επωνυμίας και αυτών των εκδηλώσεων. Αυτή η συσχέτιση βοηθά τη διαφήμιση, καθώς δημιουργεί μια ξεχωριστή ένωση της επωνυμίας, των συναισθημάτων και των αναμνήσεων που σχετίζονται με το γεγονός.

- Αφήγηση ιστοριών: Η διαφήμιση της Coca-Cola βασίζεται συχνά σε μια ιστορία, η οποία κάνει το μήνυμα αξέχαστο. Η αφήγηση ιστοριών επιτρέπει στη μάρκα να επικοινωνήσει το μήνυμά της με τρόπο που είναι εύκολο να κατανοηθεί με αποτέλεσμα να λησμονείται στο μέλλον. Με αυτόν τον τρόπο, το κοινό μπορεί να συνδεθεί καλύτερα με την επωνυμία και το μήνυμά της, κάνοντας τη διαφήμιση πιο ξεχωριστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News