Παρασκευή 19 Αυγούστου 2022

Μαθήματα ζωής με τον Μίλτο!


Ψάχνεις για influencer, ψάχνεις για inspirational quotes, ψάχνεις για life coaching, όταν απλά μπορείς να διαβάσεις έναν δικό σου άνθρωπο. Μίλτος Τεντόγλου, οι αφορισμοί!

Θα μπορούσε να είναι και άρθρο γενεθλίων. Ο Μίλτος Τεντόγλου έκλεισε ένα χρόνο στη ζωή μας! Ναι, ναι, ένα χρόνο… Ένα χρόνο και μερικές μέρες από το χρυσό μετάλλιο στο Τόκυο, όταν το ευρύ κοινό (και των δημοσιογράφων) γνώρισε τον Έλληνα πρωταθλητή και τον αγάπησε για την απλότητά του, την αυθεντικότητά του, τη λαϊκότητά του, και την ειλικρίνειά του. Anime, το οποίο θα κάνει ξανά, γυαλί ηλίου, το οποίο δε θα φορέσει ξανά, δηλώσεις αφοπλιστικά ειλικρινείς, ένα κράμα ενθουσιασμού και χαλαρότητας σα να πίνεις φραπέ με τα πόδια πάνω στο τραπέζι φορώντας κοστούμι στη σκάλα του Μιλάνο. Ο πρωταθλητής Ευρώπης τα κάνει όλα με το δικό του τρόπο. Το έκανε και χθες! Και με τον δικό του τρόπο εδώ και χρόνια μάς παραδίδει μαθήματα ζωής. Φτάνει με το scroll down στα Instagram. Ο 24χρονος άλτης του μήκους παρέχει όλη τη σοφία που χρειάζεσαι για να είσαι σωστός άνθρωπος.

1. «Είσαι εκείνο που πιστεύεις ότι μπορείς να γίνεις». Πάουλο Κοέλιο

- «Το ότι είμαι 24 ακόμη και έχω τόσα μετάλλια, δε λέει κάτι. Θα συνεχίσω να κάνω αυτό που κάνω. Στο Ορεγκον μου ξέφυγε το χρυσό. Του χρόνου δεν θα μου ξεφύγει. Είμαι χαρούμενος πάντως που εδώ έκανα ρεκόρ αγώνων. Πιστεύω πως είμαι κλάση ανώτερος ακόμη κι αν χάνω κάποιους αγώνες. Είμαι σταθερά στο βάθρο. Είναι δύσκολο να κερδίζεις συνέχεια, αλλά το παλεύω. Στους αγώνες μεταλλίων το πιστεύω όμως πολύ». Μίλτος Τεντόγλου (μετά το χθεσινό του αγώνα).

2. «Μην ντραπείς αν έπαιξες καλά και έχασες. Να ντραπείς αν έπαιξες κακά και κέρδισες». Νίκος Καζαντζάκης

- «Έκανα λάθη στην προσγείωση και μου στέρησε το χρυσό μετάλλιο. Ήμουν σταθερός, αλλά είχα απίστευτα κακές προσγειώσεις. Άφηνα το σώμα μου πολύ πίσω. Είναι κρίμα που έχασα έτσι το χρυσό. Η φόρα μου ήταν εντάξει. Είχα καλό σερί και είναι κρίμα. Κρίμα. Δεν με πειράζει που έχασα με 8,32μ. Δεν πέτυχα ούτε ένα άλμα. Είπα ότι έπρεπε να κάνω 8,50μ. Δεν έπρεπε να κερδίσω με 8,32μ, θα ήταν ντροπή. Καλοδεχούμενο το μετάλλιο βέβαια. Το πρώτο μου στη διοργάνωση, αλλά θα έχω την ευκαιρία του χρόνου να το πάρω». Μίλτος Τεντόγλου (μετά τον τελικό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Όρεγκον).

3. «Η γνώστη του εαυτού σου είναι η αρχή όλης της σοφίας». Αριστοτέλης

- «Νομίζω δεν ήμουν αρκετά ενεργός, τον υποτίμησα τον προκριματικό. Δεν ξέρω γιατί υπήρξε τόσο μεγάλη διαφορά στη φορά. Είναι περίεργο. Θα μπω πιο ενεργά στη φόρα μου και θα βγει πιο καλό το πάτημα. Χρειάζομαι ένα καλό πάτημα και να βγει άνετα, να μη σταματήσω για να πηδήξω. Πέρασαν καλοί αθλητές. Όσοι είχα υπολογίσει. Ήταν όμως ένας προκριματικός, δεν μπορείς να κρίνεις από τώρα. Ούτε για μένα ήταν αντιπροσωπευτικά τα άλματά μου. Τα δύο άκυρα ήταν αρκετά καλύτερα, αλλά υπήρχε λάθος στη φορά». Μίλτος Τεντόγλου (μετά τον προκριματικό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Όρεγκον).

4. «Η ειλικρίνεια είναι το πρώτο κεφάλαιο στο βιβλίο της σοφίας». Τόμας Τζέφερσον

- «Επιστρέφω από αγώνα στην Νορβηγία και βλέπω να καταστρέφουν το στάδιο του συλλόγου μου για να μεγαλώσουν το γήπεδο του ποδοσφαίρου... Δεν έχω λόγια. Είναι μεγάλη ντροπή και ασέβεια για τον στίβο... Κρίμα...». Μίλτος Τεντόγλου (ανάρτηση στο Instagram για το στάδιο Ζηρίνειο).

5. «Να είσαι ο εαυτός σου. Όλοι οι υπόλοιποι είναι κατειλημμένοι». Όσκαρ Ουάιλντ

- «Για να χαλαρώσω πριν από τους αγώνες παίζω παιχνίδια στον υπολογιστή. Αυτές τις ημέρες έπαιζα RPG με χαλαρώνει φουλ. Παίζω πολλά παιχνίδια, διαβάζω τα πάντα για τα παιχνίδια και ενημερώνομαι. Στον ελεύθερο μου χρόνο από τις προπονήσεις όταν δεν είμαι πτώμα προλαβαίνω να κάνω μια βόλτα για φαγητό κι ένα σινεμά». Μίλτος Τεντόγλου (σε συνέντευξη του τον Μάρτιο).

6. «Για να καταλάβεις ποιος έχει εξουσία πάνω σου, απλά πρέπει να μάθεις ποιον δεν επιτρέπεται να κριτικάρεις». Βολταίρος

- «Δεν ενόχλησε μόνο εμένα. Ενοχλεί όλους τους αθλητές. Το στάδιο είναι πολύ παλιό. Εκεί που τρέχουμε είναι ξύλα 40 ετών, που έχουν σαπίσει, όπως έχει σαπίσει το ταρτάν. Ούτως ή άλλως πρέπει να αναλογιστούμε ότι τα στάδια που δεν είναι σταθερά (σ.σ. ο κλειστός στίβος στο ΣΕΦ αποτελείται από συναρμολογούμενα κομμάτια) δεν επιβιώνουν τόσο καιρό. Δεν είναι σταθερό στάδιο να πεις ότι από κάτω έχει τσιμέντο και δεν υποχωρεί. Το ΣΕΦ έχει «ξεφτίσει», είναι έως και επικίνδυνο». Μίλτος Τεντόγλου (σε συνέντευξή του στο SDNA τον Μάρτιο, μετά το πανελλήνιο πρωτάθλημα).

7. «Το να είσαι ειλικρινής δε θα σου προσφέρει πολλούς φίλους, αλλά θα σου προσφέρει τους σωστούς». Τζον Λένον

- «Δεν το λες και τεράστιο! Ένα καλό άλμα ήταν. Ήταν και η ίδια επίδοση με τον δεύτερο. Ήμουν κάπως τυχερός. Ο αγώνας δεν πήγε όπως ήθελα. Τα πρώτα πέντε άλματα ήταν κάκιστα. Στο τέλος απλά ήθελα να μπω μέσα στο μετάλλια, γιατί ήμουν εκτός. Έκανα ό,τι μπορούσα στο τελευταίο άλμα. Τα έδωσα όλα νομίζω και για σήμερα που ήταν και πρωί και δεν ένιωθα τόσο καλά νομίζω ότι ήταν θαύμα αυτό που έγινε. Ευχαριστώ όλους όσους ξενύχτησαν για να με δουν. Δεν πίστευα ότι θα κατακτήσω το χρυσό. Ακόμη και τώρα δεν πιστεύω ότι το αξίζω. Έχω χάσει πολλές φορές από τον Ετσεβαρία. Του βγαίνει πολύ απλά να κάνει μεγάλα άλματα. Δεν του βγήκε σήμερα». Μίλτος Τεντόγλου (μετά την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Τόκυο.

8. «Ο πιο συνηθισμένος τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι χάνουν τη δύναμή τους, είναι νομίζοντας ότι δεν έχουν δύναμη». Άλις Ουόκερ

- «Όλα για μας φέτος ήταν πολύ δύσκολα. Όλα ήταν εναντίον μας. Η Πολιτεία ήταν εναντίον μας, τα στάδια, όλοι, άπαντες ήταν απέναντί μας. Ακόμη και τώρα δεν έχουμε κανέναν δίπλα μας κι έτσι έχουμε συνηθίσει. Μόνοι μας είμαστε και κάνουμε ό,τι μπορούμε, μόνο έτσι μπορείς να πας μπροστά την δεδομένη στιγμή, γιατί λυπάμαι που το λέω αλλά αυτή τη στιγμή η Ελλάδα δεν λειτουργεί». Μίλτος Τεντόγλου (στην επιστροφή του από το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού στίβου το 2021).

9. «Η αμαρτία του να στέκεις σιωπηλός, όταν πρέπει να διαμαρτυρηθείς, κάνει τους ανθρώπους δειλούς». Έλλα Ουίλερ.

- «Αυτό το είπα όχι μόνο για τον αθλητισμό, αλλά γενικότερα για την κοινωνία. Βλέπετε τι γίνεται… Δεν υπάρχει πλάνο, δε δουλεύει τίποτα. Γι’ αυτό τσακώνονται όλοι με όλους και γι’ αυτό γίνονται αυτά τα τραγικά περιστατικά βίας. Ο κόσμος δεν είναι ήρεμος αυτές τις μέρες, όλοι έχουν τα προβλήματά τους, κάποιοι δεν έχουν λεφτά, δεν έχουν δουλειές, δε ξέρουν τι να κάνουν και υπάρχει μια ένταση που καταλήγει εκεί». Μίλτος Τεντόγλου (σε συνέντευξή του λίγο καιρό μετά την προηγούμενη δήλωση).

10. «Η ζωή είναι πραγματικά απλή, αλλά επιμένουμε να την κάνουμε πολύπλοκη». Κομφούκιος

- «Πήγα στην πόλη μου, τα Γρεβενά, για να είμαι μαζί με την οικογένειά μου. Τις περισσότερες ώρες τις πέρασα παίζοντας βιντεοπαιχνίδια ή παίζοντας με το μπουζούκι μου. Επίσης βρήκα την ευκαιρία και αγόρασα ρόλερς και έκανα όλη την ώρα». Μίλτος Τεντόγλου (σε ερώτηση πώς πέρασε την καραντίνα). Πηγή: sdna.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News