Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021

Ναταλία Γερμανού: «Ντρέπομαι και λυπάμαι» - Η δημόσια συγγνώμη στους τηλεθεατές (ΒΙΝΤΕΟ)


Στην έναρξη της σημερινής εκπομπής του “Καλύτερα δε γίνεται“, η Ναταλία Γερμανού και οι συνεργάτες της ασχολήθηκαν με τη χθεσινή συνέντευξη τύπου που παραχώρησε η Λίνα Μενδώνη, αναφερόμενη στην υπόθεση του Δημήτρη Λιγνάδη, αλλά και την απάντηση που ο ίδιος έδωσε στην υπουργό Πολιτισμού.

Η Ναταλία Γερμανού θέλησε να πάρει θέση στο ζήτημα και να απολογηθεί δημόσια, ζητώντας συγγνώμη από τους τηλεθεατές, που στο παρελθόν είχε εκφράσει μεγαλοστομίες για κάποια από τα καταγγελλόμενα πρόσωπα.

“Εμένα ως Ναταλία μου έλειψαν δύο λέξεις από τη συνέντευξη τύπου της υπουργού. Οι δύο λέξεις είναι το “ζητώ συγγνώμη”.Θα ήθελα ως πολίτης της χώρας, ως πολίτης που βλέπει θέατρο και έχει παρακολουθήσει τις εξελίξεις να ακούσω μια συνέχεια στο “μας κορόιδεψε, εξαπατηθήκαμε από την τέχνη της υποκριτικής”. Βέβαια, είναι άλλο η υποκρισία και άλλο η τέχνη της υποκριτικής. Εμένα μου έλειψε ένα “εξαπατήθηκα και λυπάμαι πολύ γι’ αυτό, ζητώ συγγνώμη”.

Εγώ ως παρουσιάστρια, εδώ και πολλά χρόνια, αισθάνομαι την ανάγκη να σας ζητήσω ένα συγγνώμη κι ας μην ήξερα. Κατά καιρούς έχω καλέσει καλλιτέχνες και έχω εκφραστεί με μεγαλοστομίες… Τώρα που μου τα στέλνετε και τα βλέπω ντρέπομαι και λυπάμαι πολύ. Σας ζητώ συγγνώμη χωρίς να φταίω αλλά το νιώθω να πω αυτό το λυπάμαι. Οπότε, ιδανικά θα ήθελα να ακούσω ένα συγγνώμη και από εκείνη”, ήταν τα λόγια της Ναταλίας Γερμανού.

1 σχόλιο:

  1. Τα παρταλια που του εκαναν πλατες να ζητησουν συγγνωμη;
    Ολοι κρυβονται τωρα.
    Δεν ξερω δεν ειδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News