Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Γερασιμίδου για Λαζόπουλο: «Δεν μπορώ να είμαι φίλη με έναν άνθρωπο που...»

"Δεν μπορώ να είμαι φίλη με έναν άνθρωπο που τόσο άδικα έχει πολεμήσει το κομμουνιστικό κόμμα"

Η Ελένη Γερασιμίδου μετράει πολλά χρόνια συνεργασίας με τον Λάκη Λαζόπουλο, από τον καιρό των «Δέκα Μικρών Μήτσων», μέχρι και τις εμφανίσεις της στο «Αλ Τσαντίρι».

Εκτός όμως από την επαγγελματική τους σχέση, τους συνέδεε και μια χρόνια φιλία, που όπως φαίνεται από τις δηλώσεις της, δεν υφίσταται πλέον.

«Είναι μια παλιά φιλία, αλλά τώρα δεν υπάρχει φιλία από την πλευρά μου. Δεν έχουμε μαλώσει, αλλά με συγχωρείτε πάρα πολύ, αλλά για μένα το κόμμα μου είναι η ζωή μου ολόκληρη, είναι αυτά που πιστεύω, είναι αυτά που θέλω να δω να γίνονται. Δεν είμαι εχθρός, βεβαίως, αλλά δεν μπορώ να είμαι φίλη με έναν άνθρωπο που τόσο άδικα έχει πολεμήσει το κομμουνιστικό κόμμα. Αυτό, και τελειώσαμε», δήλωσε η ίδια πρόσφατα στις τηλεοπτικές κάμερες.

Και κατόπιν πρόσθεσε: «Τον θαυμάζω, συνεργαστήκαμε καλά, αλλά μέχρι εκεί. Καλή παρέα να έχει, με τους ανθρώπους που κάνει παρέα και με τους κύκλους του, κι εγώ με τους δικούς μου. Εγώ αισθάνομαι καλά με τους συντρόφους μου».

2 σχόλια:

  1. Λυπηρό. Το κόμμα πάνω από τους ανθρώπους και πάνω από την φιλία. Είναι σαν να λέμε, εσύ γαύρος εγώ βάζελος, φιλία τέρμα. Χρώματα και φανέλες πάνω από την λογική και μάλιστα από ανθρώπους των τεχνών που θα έπρεπε να δίνουν άλλα παραδείγματα. Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι φίλε! Άλλο να έχεις διαφορετική προσωπική άποψη στην παρέα και άλλο να χρησιμοποιείς Δημόσιο βήμα, ως ΔΗΜΟΣΙΟ πρόσωπο, για να καταφέρεσαι εναντίον κόμματος και μάλιστα ΧΩΡΙΣ τη δυνατότητα αντιλόγου. Όταν δε το κάνεις ως μέσο για να προβάλλεις το Κόμμα σου, τότε είσαι εσύ ουσιαστικά λες ότι "όποιος δεν συμφωνεί μαζί μου είναι εχθρός μου". Συνειδητά ή ή όχι, αυτό που έκανε ο Λαζόπουλος ήταν προπαγάνδα εκ του ασφαλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News