Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Συγκλονίζει η Βίκυ Σταμάτη: «Με ξυλοκόπησε φρουρός και με έριξε στο κρεβάτι» (ΒΙΝΤΕΟ)

«Η ζωή μου κινδυνεύει από τα ίδια μου τα χέρια»

Μια πάρα πολύ συγκλονιστική συνέντευξη της Βίκυς Σταμάτη μέσα από το Δρομοκαϊτειο παρουσίασαν στην εκπομπή «Γυναίκες».

Οι διάλογοι ήταν σοκαριστικοί, με την σύζυγο του Άκη Τσοχατζόπουλου να κλαίει και να καταγγέλλει την βίαιη επίθεση που δέχτηκε από έναν φρουρό, καθώς όπως είπε η ίδια: «Ζήτησα να κλείσει η πόρτα μου για να ηρεμήσω. Από τις φωνές, από τις οσμές... Δεν μου επιτέθηκε, με έδειρε, με ξυλοκόπησε. Μου έστριψε τα χέρια προς τα πίσω, τους καρπούς. Τους έστριψε με τέτοια δύναμη, πάνω στο κρεβάτι, τρεις φορές, επειδή του ζήτησα να κλείσει την πόρτα για να ηρεμήσω».

Η Βίκυ Σταμάτη είπε μεταξύ άλλων: «Εδώ μέσα πρόκειται για μια αποθήκη ψυχών, που υπάρχουν οσμές ούρων στους διαδρόμους, υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι δεν πλένονται, είναι φιγούρες περίεργες, υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι μπορεί να κάνουν το οτιδήποτε. Εύχομαι να μην ζήσετε ποτέ αυτή την περιπέτεια.


Ευελπιστώ να οδηγηθώ γρήγορα κοντά στο παιδί μου και θα ήθελα κάποια στιγμή να μου δοθεί η ευκαιρία να αποκαταστήσω κάποια πράγματα. Θέλω να μάθει ο κόσμος, αυτός ο καθοδηγημένος όχλος ποια είναι η Βίκυ Σταμάτη, ποια είναι η μάνα του μικρού Άκη. Εδώ πρόκειται για μια συνωμοσία, συνωμοσία του αιώνα. Προσπαθούν να εξοντώσουν και να ξεκληρίσουν μια ολόκληρη οικογένεια. Εγώ ξύπνησα μια μέρα στη φυλακή χωρίς να ξέρω το λόγο.

Είδα έναν ανακριτή να με αντιμετωπίζει σαν να είμαι η χειρότερη γυναίκα του κόσμου, ο μεγαλύτερος εγκληματίας του κόσμου. Η ζωή μου κινδυνεύει από λεπτό σε λεπτό από τα ίδια μου τα χέρια...».


4 σχόλια:

  1. gia polli ueatro de trepete kauoloy uelei na ti lipiuoyne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η εκδικηση του κρατους ειναι σκληρή.Βρηκαμε θύμα? αυτη θα τα πληρωσει όλα.Τι? καταγεται απο ένα ορεινο χωριό της Λαμίας απο υπερηλικες γονείς? τι μας νοιάζει? ο λαος θέλει εκδίκηση.Και όπως είπαμε...Εμεις οι αναμαρτητοι...Δοξαστε μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. o filow pou leei gia theatro protinei na tin ektelesoume? file εαν δεν γνωριζεις η ποινη φυλακισης σε περιπτωση φονου ειναι ισοβια δλδ 25 χρονια οπου με τα 2/3 δηλαδη με 8 χρονια φυλακη εισαι εξω.Αν εχεις απωθυμενα πανε στους μουσουλμανους.Τελικα πολλοι συμπολιτες μας αγνοουν οτι στη Δυση η φυλακη θεωρειτε οτι μετα απο 5-6 χρονια διαλυει τον άνθρωπο.Οταν λοιπόν βλέπετε ένα έγκλημα ψαξτε τις αιτίες,όχι τη διάλυση του ενόχου.Το μοντέλο: τιμωρήστε αυστηρά τον ένοχο , παιζει στο Ισλαμικό Κρατος.Σας αρεσει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝ ΗΞΕΡΕ Η ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ .... ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News