Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

Άδωνις διαψεύδει Καλλιάνο: «Κανένας από το νοσοκομείο δεν αδιαφόρησε»


Στις καταγγελίες του βουλευτή της ΝΔ, Γιάννη Καλλιάνου για τη λειτουργία του Εθνικού Συστήματος Υγείας και συγκεκριμένα για το νοσοκομείο “Αττικό“, με αφορμή την περιπέτεια της υγείας του πατέρα του, απάντησε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.

Με ανάρτησή του στο X, ο υπουργός Υγείας εξήγησε τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος που κατήγγειλε ο βουλευτής, “αδειάζοντας” και διαψεύδοντας μάλιστα τον Γιάννη Καλλιάνο πως κανένας από το νοσοκομείο, όπου νοσηλεύεται ο πατέρας του, δεν αδιαφόρησε για εκείνον.

Ο υπουργός μεταξύ άλλων, περιέγραψε “για την ορθή ενημέρωση του κοινού” ποια είναι η διαδικασία εισόδου ενός ασθενούς σε ΜΕΘ, ξεκαθαρίζοντας πως ούτε το Υπουργείο ούτε ο ίδιος αναμειγνύεται, μιας και πρόκειται για μία “αμιγώς ιατρική διαδικασία”.

Αναλυτικά όσα έγραψε ο Άδωνις Γεωργιάδης:

“Άφησα να περάσουν λίγες ώρες από τη συγκινητική και ανθρώπινη ανάρτηση του συναδέλφου Γιάννη Καλλιάνου πριν τοποθετηθώ. Δεν έχω συνηθίσει όμως να κρύβομαι και δεν θα το έκανα ούτε τώρα.

Σέβομαι απολύτως τον πόνο κάθε συγγενούς για τον άνθρωπό του και κάθε γιου για τον πατέρα του. Άλλωστε έχω χάσει και εγώ τον δικό μου και αντιλαμβάνομαι τον πόνο.

Όμως, οφείλω να ξεκαθαρίσω για την ορθή ενημέρωση του κοινού, ορισμένα πράγματα:

Α) Η διαδικασία εισόδου ενός ασθενούς σε ΜΕΘ είναι διαφανής, σύμφωνα με αυστηρά ιατρικά κριτήρια. Συνεπώς, το Υπουργείο και εγώ προσωπικά δεν αναμειγνυόμαστε -αξιωματικά- σε αυτή την αμιγώς ιατρική διαδικασία.

Β) Κανένας μας δεν εξαιρείται αυτής της διαδικασίας, καθώς η πρόσβαση σε κρεβάτι ΜΕΘ μπορεί να κρίνει σε ορισμένες περιπτώσεις τη ζωή ή τον θάνατο κάποιου. Έναντι αυτού είμαστε όλοι απολύτως ίσοι. Τις αποφάσεις τις παίρνουν οι γιατροί με επιστημονικά κριτήρια.

Γ) Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο ιατρικό μας προσωπικό και στην προκειμένη περίπτωση η νόμιμη διαδικασία και τα νόμιμα κριτήρια έχουν τηρηθεί απολύτως.

Λόγοι ιατρικού απορρήτου δεν θα μου επέτρεπαν να γνωρίζω την ακριβή κατάσταση υγείας του ασθενούς, αλλά σας διαβεβαιώ ότι κανένας από το νοσοκομείο δεν αδιαφόρησε.

Το ΕΣΥ και οι λειτουργοί του καθημερινά σώζουν χιλιάδες ανθρώπους και το κάνουν με γνώση, συνείδηση, ενσυναίσθηση, ευαισθησία και επαγγελματισμό. Εύχομαι πολλά περαστικά στον πατέρα του φίλου μου Γιάννη και τον διαβεβαιώ ότι το ΕΣΥ κάνει ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να πάνε όλα καλά για τον πατέρα του, αλλά και για κάθε συμπολίτη μας που χρειάζεται φροντίδα“.

4 σχόλια:

  1. Εύχομαι ολόψυχα κ. Γεωργιαδη εσεις και όλοι όσοι με κάθε τροπο ενεργο ή παθητικο αβανταρατε το ξεπατωμα της δημόσιας υγειας να τυχαιτε ανάλογης φροντιδας με αυτήν που λέτε πως παρέχουν τα ερείπια που δημιουργήσετε, αν και εφόσον τη χρειαστείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιάννη Καλλιάνε με όλο τον σεβασμό προς τον πατέρα σου και με τις ευχές μου να αναρρώσει το συντομότερο και επειδή κάτι ανάλογο έχω περάσει και εγώ με τον πατέρα μου και με την σύζυγό και τελικά τον πατέρα μου τον έχασα ευτυχώς η σύζυγός έγινε καλά αλλά όχι με την βοήθεια του εθνικού συστήματος υγείας αλλά με την βοήθεια ιδιωτικής κλινικής νοσηλευόμενη επί 20 ημέρες που πιστεύω να καταλαβαίνεις τι σημαίνει 20 ημέρες σε ιδιωτική κλινική από οικονομικής άποψης (αναγκάσθηκα να κάνω δάνειο) όσο για εσένα Γιάννη Καλλιάνε θέλω να σε ρωτήσω επειδή μας λες ότι από το παρελθόν είχες διαπιστώσει ότι το δημόσιο σύστημα υγείας πάσχει γιατί τόσα χρόνια δεν βγήκες να το καταγγείλεις επίσης καταφέρεσαι εναντίων των ιατρών του νοσοκομείου και του προέδρου του θέλω σε παρακαλώ να μας πείς τον πρόεδρο του νοσοκομείου ποιος τον διώρησε και μάλιστα όπως λες δίχως να έχει καμία σχέση με την υγεία τελειώνοντας θέλω να σε ρωτήσω και να μου απαντήσεις με το χέρι στην καρδιά εάν εγώ ζητούσα από κάποια τηλεόραση να βγω να καταγγείλω αυτά που κατήγγειλες εσύ θα με δεχόντουσαν τέλος και πάλη τις καλύτερες ευχές μου για τον πατέρα σου αλλά για εσένα να μου επιτρέψεις την σιωπή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άδωνι δεν πείθεις ούτε τον εαυτό σου πλέον, απλά έχεις καταστρέφει τα πάντα στην υγεία, είσαι μόνο για να πουλάς βιβλία και αυτό υπό προϋποθέσεις, ποίο άχρηστος πεθαίνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News