Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

Επικίνδυνο βαθούλωμα στον δρόμο Εξαπλάτανος - Θεοδωράκι

Ανάρτηση της Μαρίας Γούδη στο facebook

Υπάρχει ένα ΔΣ σε κάθε χωριό που ενημερώνει τον δήμο για τα προβλήματα του τόπου. Αφού δε το κάνει το ΔΣ θα το κάνω εγώ.

Υπάρχει ένα σημείο στο δρόμο Εξαπλάτανος - Θεοδωράκι όπου ο δρόμος έχει ένα μεγάλο βαθούλωμα και ακριβώς πάνω σε στροφή με αποτέλεσμα οι οδηγοί να μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας για να το αποφύγουν.

Εχθές έτυχε να είμαι την λάθος ώρα στο λάθος σημείο και να έχω ΕΥΤΥΧΏΣ ένα ατύχημα μόνο με υλικές ζημιές. Θα μπορούσε να είναι και χειρότερα. Αλλά έχοντας μέσα στο αμάξι τα παιδιά μου και την ευθύνη δύο ακόμα παιδιών που δεν ήταν δικά μου δε μπορώ να μη μιλήσω.

Τα παιδιά έχουν πάθει σοκ. Πώς θα τους βγάλω την εικόνα από τα μάτια τους από το όχημα που έπεσε επάνω μας, μιας και είχε μπει στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας;

Ας αναλάβει κάποιος το θέμα γιατί εγώ στάθηκα τυχερή. Ίσως την επόμενη φορά κάποιος άλλος η ακόμα και εγώ να μην είμαστε τόσο τυχεροί.

Μαρία Γούδη
(από ανάρτηση στο facebook)

5 σχόλια:

  1. Και τι κάνει ο πρόεδρος του χωριού; Τζάμπα τον ψήφισαν οι Θεοδωρακιώτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 5 Χρόνια τώρα το κάνεις γνωστό; Πριν δεν υπήρχε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στην κοπελα απευθηνσε; μα τωρα της ετυχε βρε προβατο

      Διαγραφή
    2. Όχι φίλε μου! Δεν απευθύνομαι στο κοπέλα!

      Διαγραφή
    3. μα αφου η κοπελα εστειλε το αρθρο υπογεγραμένο, μα τόσο βλάκας εισαι;

      Διαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News