Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Ο Σχορτσιανίτης εξηγεί γιατί βγήκε εκτός εαυτού: "Μου είπε ότι θα βιάσει τα παιδιά μου" (BINTEO)

Ο Σχορτσιανίτης εξηγεί γιατί πήδηξε στην εξέδρα των οπαδών της Χάποελ


Ο Σοφοκλής Σχορτσιανίτης έχασε την ψυχραιμία του το βράδυ της Δευτέρας αμέσως μετά τη λήξη του ντέρμπι μεταξύ της ομάδας του Μακάμπι και της Χάποελ. 

Ο Έλληνας σέντερ κινήθηκε προς την εξέδρα των αντιπάλων και αποπειράθηκε να χτυπήσει οπαδούς που βρίσκονταν εκεί και προφανώς τον έβριζαν.

 Χρειάστηκε η παρέμβαση των ανθρώπων της ομάδας του για να μην ανέβει στην εξέδρα των οπαδών. Όπως γράφει το contra αυτό που εξόργισε τον Σχορτσιανίτη είναι η φράση ενός οπαδού που του είπε ότι θα βιάσει την κόρη και τον γιο του. 

"Όσο σχολίαζε εμένα και τη σύζυγο μου, έκανα ότι δεν άκουγα. Μόλις έπιασε στο στόμα του τα παιδιά μου, το "έχασα". Μου είπε ότι θα βιάσει την κόρη και τον γιο μου. Παραδέχομαι πως αυτό που έκανα ήταν λάθος και ανάρμοστο, για έναν επαγγελματία αθλητή που εκπροσωπεί την Ελλάδα και έναν τεράστιο οργανισμό, όπως είναι η Μακάμπι. Πιστέψτε με, πίστευα ότι έχω ακούσει τα πάντα στην Ελλάδα, όταν έπαιζα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό. Με έβρισαν όλοι, αλλά ουδείς σαν και αυτόν. Αν αυτός ο οπαδός έχει οικογένεια, θα πρέπει να ντρέπεται. Αν δεν έχει, τότε ας του κάνουν κάτι ώστε να μην αποκτήσει ποτέ". 

Πηγή: www.lifo.gr

1 σχόλιο:

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News