Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Γ.Στάμκος: "Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου"

ΔΗΛΩΣΗ ΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗ ΣΤΑΜΚΟΥ!

"Ευχαριστώ όλες και όλους τους συνδημότες μου για τη συμμετοχή τους στην εκλογική διαδικασία, ευχαριστώ όλους τους υποψηφίους του συνδυασμού και όλους τους συνεργάτες και φίλους που στήριξαν από την πρώτη μέρα την προσπάθειά μου.
Με την ψήφο σας εμπιστευτήκατε εμένα και τον συνδυασμό μας για να χτίσουμε το νέο δήμο Πέλλας και να οδηγήσουμε τον τόπο μας στο αύριο. Η εμπιστοσύνη σας, η υπερψήφιση του συνδυασμού μας, αποτελεί για μένα προσωπικά και για όλους τους συνεργάτες μου, πολύ μεγάλη τιμή. Έχουμε χρέος να καταβάλλουμε όλες μας τις δυνάμεις ώστε να προσφέρουμε στον τόπο μας και να είμαστε δίπλα σας κάθε στιγμή.
Θέλω να ‘στε σίγουροι ότι το νέο δήμο Πέλλας θα τον χτίσουμε όλοι μαζί, δεν περισσεύει κανένας πολίτης, δεν θα υπάρξουν ποτέ αποκλεισμοί και διακρίσεις.
Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News