Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

Γιώργος Γκλαβάκης: Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Πέλλας με τον Απόστολο Τζιτζικώστα


Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συστηθώ στους αγαπητούς μου συμπολίτες στην Κεντρική Μακεδονία.

Είμαι ο Γιώργος Γκλαβάκης, υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Κεντρικής Μακεδονίας στις αυτοδιοικητικές εκλογές, στο πλευρό του Απόστολου Τζιτζικώστα.

Γεννήθηκα το 1977 στη Θεσσαλονίκη και μεγάλωσα στην Αριδαία Πέλλας, μέχρι σήμερα έχω διαμορφώσει τις αξίες και τις φιλοδοξίες μου με σκοπό να υπηρετήσω και να προσφέρω στον τόπο μας.

Σπούδασα Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο του Σάντερλαντ στην Αγγλία από το 1996 έως το 1999, και απέκτησα γνώσεις και δεξιότητες, οι οποίες με έχουν βοηθήσει όλα αυτά τα χρόνια τόσο στα επιχειρηματικά μου βήματα, όσο και στην ενασχόλησή μου με τα κοινά.

Υπηρέτησα στο Πυροβολικό Σώμα από το 2001 έως το 2003.

Επαγγελματικά δραστηριοποιούμε σε δύο τομείς , στον αγροτικό τομέα και συγκεκριμένα στην παραγωγή καλλωπιστικών φυτών εξωτερικού χώρου και στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ).

Συμμετοχή στα κοινά

- Μέλος στη ΔΗΜ. Τ.Ο. Αλμωπίας της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ (2010)

- Μέλος του Διοικητικού Συμβούλιου του Επιμελητηρίου Πέλλας (από το 2011)

- Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Αθλητικού Συλλόγου Α.Π.Ο. «ΑΛΜΩΠΟΣ» Αριδαίας (2011)

- Γραμματέας του Εμπορικού Βιοτεχνικού και Επαγγελματικού Συλλόγου Αριδαίας (από το 2014)

- Αντιπρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Εξαγωγέων Φυτικού Υλικού (ΕΣΕΦΥ) (2014-2016).

- Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Παραγωγών Ηλεκτρικής Ενέργειας Φωτοβολταϊκών Ν. Πέλλας (ΣΠΗΕΦ Ν. ΠΕΛΛΑΣ) (από το 2017)

- Αντιπρόεδρος στη Νομαρχιακή Διοικούσα Επιτροπή (ΝΟΔΕ) Ν. Πέλλας (2018 - 2021)

- Μέλος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας (από το 2018)

- Μέλος Δ.Σ. Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας (από το 2021)

- Πρόεδρος του Εμπορικού Βιοτεχνικού και Επαγγελματικού Συλλόγου Αριδαίας (από το 2021)

Στην προσωπική μου ζωή είμαι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών. Η οικογένειά μου είναι η στήριξη και το κίνητρό μου για τη δημιουργία μιας Μακεδονίας που δίνει προτεραιότητα στην ευημερία των οικογενειών και των μελλοντικών γενεών.

Ως υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Κεντρικής Μακεδονίας, δεσμεύομαι για την ανάπτυξη και την ενδυνάμωση του τόπου μας.

Με την υποστήριξη και την εμπιστοσύνη σας, επιθυμώ να ξεκινήσω αυτό το ταξίδι μαζί σας, καθώς διαμορφώνουμε συλλογικά τη μοίρα της Μακεδονίας μας.

Γιώργος Γκλαβάκης