Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2023

Σταύρος Βαφειάδης: Ο τόπος μας είναι η ευθύνη μας - Στις 8 Οκτωβρίου σας ζητώ να μου αναθέσετε αυτή την ευθύνη


Τον αγαπάω τον τόπο μου. Έχω περπατήσει κάθε του γωνιά. Ζω και δραστηριοποιούμαι στην Αλμωπία και άρα βιώνω τα ίδια προβλήματα με εσάς. Δε μου έχει χαριστεί τίποτα, όσα έχω πετύχει, τα έχω πετύχει με σκληρή δουλειά και καθημερινό αγώνα. Ως άνθρωπος έχω μάθει να δουλεύω από πολύ μικρός, έχω μάθει να αντιμετωπίζω κάθε καθημερινή πρόκληση και ξέρω ότι πολλά από αυτά τα προβλήματα λύνονται, αρκεί να ασχοληθούμε σοβαρά και υπεύθυνα.

Φίλες και φίλοι,

Ότι κάνουμε σήμερα, αντηχεί στο μέλλον. Γι’ αυτό, σήμερα όσο ποτέ πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά. Με σοβαρό σχέδιο, με ικανούς ανθρώπους που ξέρουν να προσφέρουν, με ατελείωτη δουλειά και πάνω απ’ όλα με πράξεις. Πράξεις που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα όλων μας. Πράξεις που θα κάνουν τη διαφορά και θα μας προσφέρουν καλύτερη ποιότητα ζωής.

Ο τόπος μας θέλει ευθύνη. Στις 8 Οκτωβρίου ζητώ να μου αναθέσετε αυτή την ευθύνη για να οδηγήσουμε μαζί τον τόπο μας μπροστά. Μαζί δυνατά για την Αλμωπία της Καρδιάς μας. Γιατί είναι ο τόπος μας, γιατί είναι η ευθύνη μας.

#η_Αλμωπία_της_Καρδιάς_μας

#Αλμωπία_μπορείς

#μαζί_δυνατά #με_τον_Σταύρο

Σταύρος Βαφειάδης

Υπ. Δημοτικός Σύμβουλος Αλμωπίας

με τον συνδυασμό του Δημήτρη Μπίνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News