Δευτέρα 28 Αυγούστου 2023

Συνέντευξη του Κωνσταντίνου Τσόρμπα: «Σε αυτές τις εκλογές υπάρχει ισχυρή διεκδίκηση της αλλαγής στο Δήμο Πέλλας»


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΣΟΡΜΠΑ ΣΤΟ ARIDAIA NEWS

Ο Κωνσταντίνος Τσόρμπας είναι ένας νέος άνθρωπος, ένας αξιόλογος επιστήμονας, που από την πρώτη στιγμή της ανακοίνωσης της υποψηφιότητάς του μιλά μέσα από τις προτάσεις και τις ιδέες του για το μέλλον του Δήμου Πέλλας.

Είναι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το συνδυασμό «Μέλλον Δημιουργίας» του Στάθη Φουντουκίδη και σε όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου που διανύουμε έχει αναδείξει σημαντικά ζητήματα που αφορούν την περιοχή μας.

Τον καλέσαμε σε μια συνέντευξη, η οποία έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς πρόκειται για ένα νέο άνθρωπο, που σίγουρα έχει πολλά να πει και πολλά να δώσει στο Δήμο του, αν τον εμπιστευτούν οι πολίτες.


1. Είσαι ένας νέος άνθρωπος και είναι η πρώτη φορά που ασχολείσαι ενεργά με τα κοινά. Θα ήθελα να μας πεις λίγα λόγια για την υποψηφιότητά σου.

Πράγματι, είναι η πρώτη φορά που είμαι υποψήφιος. Είναι μια συνειδητή απόφαση, η οποία πηγάζει από την επιθυμία μου να προσφέρω στον τόπο μου. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών μου, ως απόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων και την επιστροφή μου στον τόπο που θέλω να ζήσω, δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να αποδεχτώ την πρόταση του Στάθη Φουντουκίδη.

Για εμένα, δεν είναι προαπαιτούμενο το να είσαι νέος για να ασχοληθείς με την τοπική αυτοδιοίκηση. Προτιμώ να εστιάζω στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του κάθε συνδυασμού. Και γι’ αυτό, θα εστιάσω στο γεγονός ότι ο συνδυασμός μας αποτελείται από άξια και ικανά στελέχη. Και κυρίως, στο ότι έχουμε έναν επικεφαλής, τον Στάθη Φουντουκίδη, ο οποίος εκτός από νέος, είναι και πολύ ικανός. Το έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια με την επαγγελματική του διαδρομή, αλλά και όποτε κλήθηκε να υπηρετήσει κάποιο ρόλο. Η εντιμότητά του, η ευθύτητα του λόγου του, η διάθεσή του να προσφέρει και να δουλέψει ακούραστα, είναι οι βασικοί λόγοι που με έκαναν να συστρατευτώ στην προσπάθειά του.


2. Πες μας λίγα λόγια για εσένα.

Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με εξειδίκευση σε θέματα διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων. Κατάγομαι από αγροτική οικογένεια, ενώ στο οικογενειακό μου περιβάλλον υπάρχουν ελεύθεροι επαγγελματίες. Ως φοιτητής συμμετείχα σε πρότζεκτ που αφορούσαν στην ανάπτυξη και διαχείριση έργων Αστικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας. Έχω εργαστεί σε χώρους εστίασης, στη Βιομηχανία και σε πολυεθνικές εταιρείες.

Με την υποψηφιότητά μου, θέλω να αντιπροσωπεύσω τους νέους επιστήμονες, τους ανθρώπους που ασχολούνται με τη γεωργία και τον αγροτικό τομέα, τη νούμερο ένα «βιομηχανία» σε εξαγωγές στη χώρα μας, τους αυτοαπασχολούμενους και τους ελεύθερους επαγγελματίες, τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.

Παράλληλα, θέλω να εργαστώ μαζί με όλα τα ικανά στελέχη του συνδυασμού μας, για να εγγυηθούμε ότι ο Δήμος μας θα στέκεται στο πλευρό ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, όπως είναι τα Άτομα με Αναπηρίες και οι άνθρωποι της τρίτης ηλικίας.


3. Ποια είναι τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την υποψηφιότητά σου;

Απ’ την πρώτη στιγμή που αποφάσισα να θέσω τον εαυτό μου στην κρίση των συμπολιτών μας, επέλεξα να αναπτύξω τις προτάσεις μου και να τοποθετηθώ πάνω σε όλα τα σημαντικά ζητήματα που αφορούν στην περιοχή μας. Είμαι της άποψης, ότι ο κόσμος πρέπει να έχει την ευκαιρία να γνωρίζει τι πρεσβεύει ο καθένας από εμάς. Κι εμείς με τη σειρά μας, να προσαρμόζουμε τις προτάσεις μας στις ανάγκες της κοινωνίας. Αυτός πρέπει να είναι ο πιο ουσιαστικός στόχος κάθε προεκλογικής περιόδου: Να ακούσουμε τους πολίτες και να μας ακούσουν κι αυτοί.

Για εμένα, η ευκαιρία που μου έδωσε ο Στάθης Φουντουκίδης, λειτουργεί έτσι ώστε να προωθήσω τις ιδέες μου και να εργαστώ με μοναδικό σκοπό και στόχο ο τόπος μας και όλοι οι δημότες να έχουν υπηρεσίες και υποδομές αντάξιες των αναγκών τους. Να δημιουργήσουμε έναν Δήμο σύγχρονο και λειτουργικό, επιλέγοντας την αλλαγή και την ανανέωση.


4. Ποιο μήνυμα θα ήθελες να στείλεις στους συνδημότες σου;

Σε αυτές τις εκλογές, υπάρχει ισχυρή διεκδίκηση της αλλαγής και έρχεται από το «Μέλλον Δημιουργίας». Το σύνθημα με το οποίο επέλεξα να «επενδύσω» την προεκλογική μου παρουσία, είναι το εξής: «Ο τόπος μας είμαστε εμείς». Δεν το επέλεξα τυχαία. Εμείς είμαστε υπεύθυνοι για τις επιλογές μας. Εμείς μπορούμε να διαμορφώσουμε με την ψήφο μας το «αύριο» του Δήμου μας. Εμείς, ο κάθε πολίτης ξεχωριστά, μπορούμε να φέρουμε την αλλαγή και την ανανέωση και να δημιουργήσουμε όλοι μαζί ένα «Μέλλον Δημιουργίας». Μαζί θα ζωντανέψουμε ξανά τις πόλεις και τα χωριά μας.

Σας ζητώ να ακούσετε τις προτάσεις μου, να αξιολογήσετε τις ιδέες μου και να μου δώσετε την ευκαιρία να εργαστώ για τον τόπο μας. 


Στη φωτογραφία, ο Κωνσταντίνος Τσόρμπας, με τον Δημοσιογράφο του Aridaia News Σταύρο Βαφειάδη, στην προεκλογική εκδήλωση του συνδυασμού.

7 σχόλια:

  1. Μπράβο Κωνσταντίνε !!!! Καλή επιτυχία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή επιτυχία φίλε μου, έχεις αποδείξει πλέον ότι με τις διεκδικήσεις σου μπορείς να καταφέρεις πολλά! Τέτοιους νέους θέλουμε στον δήμο Πέλλας και είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το θεμα ειναι να ψηφιζουμε με τα σωστα κρητηρια. τετοια ατομα να βγαινουν στα συμβουλια να κανουν πεντε πραγματα.

      Διαγραφή
    2. Τον Κωνσταντίνο τον ξέρω προσωπικά, αποτελεί ΕΓΓΎΗΣΗ

      Διαγραφή
  3. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ. ΝΕΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΦΡΕΣΚΙΕΣ ΙΔΕΕΣ. ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπρόβο Κωνσταντίνε. Αποδεικνύεις ότι οι νέοι δεν είναι απλά για να γεμίζουν τα ψηφοδέλτια. Έχεις λόγο και άποψη. Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τυχερος ο φουντουκιδης που εχει στην παραταξη τετοια ατομα. χορτασαμε με τισ γλαστρεσ. καλη επιτυχια κωνσταντινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News