Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2020

Χάρης Ρώμας: «Το Κωνσταντίνου και Ελένης με έκανε πιο γνωστό και πιο πλούσιο»


Για την πορεία του στην τηλεόραση μίλησε ο Χάρης Ρώμας, αποκαλύπτοντας αρκετά ενδιαφέροντα παρασκήνια.

«Οι Μεν και οι Δεν είναι η πιο σημαντική δουλειά μου στην τηλεόραση. Εγώ έπεισα τον Κυριακού ότι πρέπει να ακολουθήσουμε μια γραμμή πιο μοντέρνα και να ρισκάρει με νεότερους ανθρώπους. Με τους άγνωστους τότε, εμένα, Στέλιο Μάινα, Άννα Κουρή και Τζόυς Ευείδη που δεν την ήθελα. Εγώ την είχα δει στο Ρετιρέ και μου είχε φανεί κάπως μπανάλ. Και γι’ αυτό δεν μου πολυάρεσε η περίπτωση της Τζόυς», ανέφερε στον ΣΚΑΪ ο γνωστός ηθοποιός, ενώ δεν μπορούσε να μην μιλήσει για το «Κωνσταντίνου και Ελένης»:

«Στο Κωνσταντίνου και Ελένης, η Ελένη με τον δικό της τρόπο μου έμαθε πράγματα τα οποία δεν ήξερα, ούτε τα είχαμε συζητήσει στο παρελθόν μας. Κι έτσι έμαθα κι εγώ, βλέποντας το δικό σας flashback, τη δική σας εκπομπή, πως όταν επρόκειτο να το κάνουμε, την είχαν πιάσει παράγοντες σταθμών και του ΑΝΤ1, δεν θα πω τα ονόματα, η τάδε και ο τάδε, αναφέρει η Ελένη, και της είπαν “είσαι με τα καλά σου; Θα κάνεις αυτό το σίριαλ;”, κατά κάποιο τρόπο αυτή τη μάπα.

Αφού το είδα αυτό, σκεφτόμουν ότι αυτοί οι συγκεκριμένοι άνθρωποι που χρόνια κονομάνε από αυτή τη δουλειά ήξεραν τι τους γίνεται; Γιατί μιλάγανε για τη μεγαλύτερη διαχρονική επιτυχία που έχει γίνει ποτέ στην ελληνική τηλεόραση. Το Κωνσταντίνου και Ελένης μου έφτιαξε τη ζωή, με έκανε πιο γνωστό και πιο πλούσιο»

2 σχόλια:

  1. Ευτυχώς και ένας καλλιτέχνης original που ξέρει να εκτιμάει τις δουλειές του κύριε Χάρη Ρώμα για μένα είστε είδωλο και (ας μου επιτραπεί να πω τούτο) θυμάμαι τον κακό βεζύρη όπου έμπαινε κάθε φορά στο υπουργείο η ερωμένη του υπουργού και έλεγε τη φράση προσκυνήστε το είδωλο Ε λοιπόν αυτό κάνω κάθε φορά που βλέπω εσάς Κύριε Χάρη Ρώμα στην τν είστε Η Μία και μοναδική μας αγάπη και μία τέτοια αγάπη δεν σπάει με τίποτα θα προχωρήσω σε μία εξομολόγηση τώρα πώς έχω δεθεί πάρα πολύ μαζί σας και αυτό το συναίσθημα καμιά Ελένη Ράντου δεν μπορεί να τα διαλύσει με τις πράξεις της θα σας θέσω ένα παράδειγμα στην γειτονιά μου υπάρχει (κάποιος γνωστός μου και έχει κατάστημα) και συζητούσαμε για τα σίκουελ που είναι επίκαιρα στην τηλεόραση αυτό τον καιρό και με αφορμή και το Καφέ της Χαράς η συζήτηση έφτασε και ως το Κωνσταντίνου και Ελένης όταν του είπα ότι σας θαυμάζω εκείνος ήτονε ελαφρώς εκνευρισμένος με αυτό γιατί
    Όταν έχεις συνεργάτιδα σου την Ελένη Ράντου λογικό είναι να σε πάρουν και σένα τα σκάγια και Βρέθηκα να απολογούμαι για τα λάθη της Ελένης Ράντου (όπως είπατε και εσείς η Ελένη μπορεί να σας μεταφέρει κάτι αυτούσια) όπως επίσης να γίνω ταυτόχρονα και υποστηρικτής σας διότι όταν του είπα ότι σας θαυμάζω (Αν μου επιτραπεί η λαϊκή έκφραση) αλλά σας τοποθέτησε και εσάνς στο ίδιο τσουβάλι σου λέει Αφού πρόδωσε η Ελένη Ράντου Άρα το ίδιο έκανε και ο Χάρης Ρώμας Εγώ όμως επειδή έχω δει μέσα σας και ξέρω τι πραγματικά είστε αμέσως έσπευσα να αποκαταστήσω την εικόνα σας Για αυτό σας λέω κύριε Χάρη μην της κάνετε τη χάρη και κάντε αυτό το sequel αυτό με το γνωστό μου το έφερα μονάχα ως παράδειγμα Γιατί δεν αξίζει σε κανέναν από λάθος συναδέλφου να την πληρώσει και κάποιος που δεν φταίει...

    Και μην ξεχνάτε Γλυκύ μου τηλεθεατές κάθε Παρασκευή έχουμε ραντεβού στο Καφέ της Χαράς στηρίζουμε Το Καφέ της Χαράς Στηρίζομαι για ένα καλύτερο καλύτερο αύριο στην ελληνική τηλεόραση μην ξεχνιόμαστε μονάχα κάθε Παρασκευή 10:00 και καφέ της Χαράς θα βάλουμε όλοι για έναν καφέ και στο πλάι της κυρίας Άννας χατζησοφιά και του κυρίου Χάρη Ρώμα Στηρίζομαι καφέ και μόνο...
    Και απόψε αγαπημένη τηλεθεατές έχει καφέ της χαράς να το δείτε ε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News