Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022

Βασιλική Θάνου: «Ήμουν από εκείνους που δεν δέχθηκαν ποτέ να συγκαλύψουν τη διαφθορά»


Για «κατασκευασμένη, άθλια συκοφαντία» σε βάρος της κάνει λόγο η Βασιλική Θάνου αναφερόμενη στο ηχητικό ντοκουμέντο που είδε το φως της δημοσιότητας με τη συνομιλία που είχε επικαλεστεί ο Ανδρέας Βγενόπουλος όταν το 2016 κατήγγειλε την τότε πρόεδρο του Αρείου Πάγου για απόπειρα εκβιασμού.

«Κάποιοι, εξυπηρετώντας συγκεκριμένα πολιτικά πρόσωπα, προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν τους πολίτες από τα σοβαρά καθημερινά τους προβλήματα, εμπλέκοντας το όνομά μου σε υπόθεση διαφθοράς» αναφέρει η κ. Θάνου σε ανακοίνωση της σημειώνοντας πως επιφυλάσσεται «για την άμεση άσκηση όλων των νομίμων δικαιωμάτων μου, εναντίων όσων ανακυκλώνουν τις άθλιες συκοφαντίες σε βάρος μου, οι οποίες διερευνήθηκαν και αρχειοθετήθηκαν από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, από το 2016».

 «Προφανώς, δεν μπορούν να ξεχάσουν ότι κατά τη διάρκεια της τεσσαρακονταετούς υπηρεσίας μου στη Δικαιοσύνη, ήμουν από εκείνους που δεν δέχθηκαν ποτέ να συγκαλύψουν τη διαφθορά. τονίζει η κ. Θάνου.

Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση της η Βασιλική Θάνου – Χριστοφίλου, Προέδρος Αρείου Πάγου επίτ. πρώην Πρωθυπουργός αναφέρει: Η απάντηση στο εύλογο ερώτημα που γεννάται σε όλους, για ποιο λόγο τώρα και μετά πάροδο έξη (6) χρόνων), κάποιοι θυμήθηκαν να «αναμασήσουν» την κατασκευασμένη σε βάρος μου άθλια συκοφαντία από τον τότε ελεγχόμενο από τη Δικαιοσύνη Ανδρ. Βγενόπουλο, είναι η εξής: Σε περίοδο που ο κόσμος αγωνιά για το πώς θα πληρώσει το ρεύμα, το πετρέλαιο, τη βενζίνη και όλα τα είδη πρώτης ανάγκης, που οι τιμές τους ανεβαίνουν καθημερινά, κάποιοι, εξυπηρετώντας συγκεκριμένα πολιτικά πρόσωπα, προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν τους πολίτες από τα σοβαρά καθημερινά τους προβλήματα, εμπλέκοντας το όνομά μου σε υπόθεση διαφθοράς. Και ταυτόχρονα να δικαιολογηθούν έτσι, και στο εσωτερικό και στα Ευρωπαϊκά Όργανα, όπου τα πρόσωπα αυτά είναι πολύ εκτεθειμένα, εξ αιτίας των ποινικών διώξεων σε βάρος των Εισαγγελέων και των δημοσιογράφων, που ερευνούσαν τη διαφθορά στην υπόθεση Novartis και στη Λίστα Λαγκάρτ.

Προφανώς, δεν μπορούν να ξεχάσουν ότι κατά τη διάρκεια της τεσσαρακονταετούς υπηρεσίας μου στη Δικαιοσύνη, ήμουν από εκείνους που δεν δέχθηκαν ποτέ να συγκαλύψουν τη διαφθορά.

Επιφυλάσσομαι για την άμεση άσκηση όλων των νομίμων δικαιωμάτων μου, εναντίων όσων ανακυκλώνουν τις άθλιες συκοφαντίες σε βάρος μου, οι οποίες διερευνήθηκαν και αρχειοθετήθηκαν από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, από το 2016.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News