Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2024

Χυδαία απάντηση Μπέου σε Κασσελάκη που είπε πως τον έχει χεσμ@@ο


Ο δήμαρχος του Βόλου, Αχιλλέας Μπέος δεν άφησε αναπάντητα τα όσα είπε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης σε συζήτηση που είχε με πολίτες της πόλης.

Ο Στέφανος Κασσελάκης έκανε βόλτα το μεσημέρι της Κυριακής (11/02/2024) στον Βόλο και σε συνομιλία που είχε με πολίτες η κουβέντα ήρθε στον δήμαρχο της πόλης, Αχιλλέα Μπέο.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ δεν έκρυψε την απέχθειά του για τον Αχιλλέα Μπέο λέγοντας χαρακτηριστικά: «Χ@στηκα, τον έχω χεσμ@@ο τελείως. Πιο χεσμ@@νο δεν μπορούσα να τον έχω».

Ο διάλογος ήταν ο ακόλουθος:

Πολίτης: «Ωραίος ο Βόλος»;

Κασσελάκης: «Πολύ ωραία πόλη, αλλά πρέπει να την κάνουμε να ακμάσει».

Πολίτης 2: «Εγώ είμαι με τον Μπέο ε; Πρόσεχε πώς μιλάς ε».

Κασσελάκης: «Χ@στηκα, τον έχω χεσμ@@ο τελείως. Πιο χεσμ@@νο δεν μπορούσα να τον έχω».

Χυδαία η απάντηση Μπέου

Λίγες ώρες αργότερα ο Αχιλλέας Μπέος απάντησε στον Στέφανο Κασσελάκη με χυδαίο τρόπο μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook.

«Ενημερώθηκα για μια αηδιαστική δήλωση του Κασσελάκη, τόσο αηδιαστική όσο και ο ίδιος, που αναφερόμενος στο πρόσωπό μου είπε ότι “χέστηκε” και πως “με έχει χεσμένο”. Καμία έκπληξη. Δεδομένης της ιδιαιτερότητας του φυσικό είναι να χ@@@@ί…».

1 σχόλιο:

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News