Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2023

Δήμος Έδεσσας: Ο Μάριος Γηρέας υποψήφιος με τον Γιάννη Μουράτογλου


Σε έναν από τους ομορφότερους Δήμους της πατρίδας μας, εδώ που μεγάλωσα και ζω, δεν θα μπορούσα να μην επιθυμώ να προσφέρω και εγώ τις υπηρεσίες μου για το κοινό καλό.

Ήρθε λοιπόν η στιγμή με υπερηφάνεια, συγκίνηση και αίσθημά ευθύνης, να ανακοινώσω την υποψηφιότητα μου, ως Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Έδεσσας, δίπλα στον Δήμαρχο, Γιάννη Μουράτογλου και τον συνδυασμό «Συνεργασία Ευθύνης».

Με αξιοπρέπεια και σεβασμό απέναντι σε όλους τους συνδημότες μου, θα δώσω τη μάχη, με στόχο τη διαρκή αναβάθμιση στην ποιότητας ζωής των κατοίκων και των επισκεπτών του Δήμου μας.

Σας ζητώ να μου δώσετε την δύναμη και την εμπιστοσύνη σας ώστε να συμμετέχω κι εγώ σε μια δημοτική αρχή η οποία να μπορεί να ανταποκριθεί στην ιστορία, στην πολιτιστική κουλτούρα, αλλά και στις αναπτυξιακές ανάγκες του Δήμου μας.

Μάριος Γηρέας

Ιδιωτικός Υπάλληλος

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Έδεσσας

Υποψήφιος Δήμαρχος

Γιάννης Μουράτογλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News