Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2023

Δήμος Σκύδρας: Ο Χαράλαμπος Μαραντίδης υποψήφιος με την Κατερίνα Ιγνατιάδου


Γεννήθηκα στις 9 Ιανουαρίου του 1993, μεγάλωσα και ζω στη Σκύδρα. Είμαι υιός του Αναστάσιου Μαραντίδη (του Σωκράτη) με καταγωγή από το Λουτροχώρι και της Ιορδάνας (Νανά) Κασαμπολίδου (του Χαράλαμπου) με καταγωγή από την Σκύδρα. Είμαι παντρεμένος με την Αναστασία Σαρίογλου (του Χαράλαμπου) από το 2021 και έχουμε έναν υιό τον Αναστάση.

Αποφοίτησα από το Πολυτεχνείο Κρήτης το 2016 λαμβάνοντας το Δίπλωμα του Μηχανικού Περιβάλλοντος και συνέχισα τις σπουδές μου στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο λαμβάνοντας τον Μεταπτυχιακό τίτλο στον «Περιβαλλοντικό Σχεδιασμό» το 2022.

Όσον αφορά την εργασία ξεκίνησα από πολύ μικρή ηλικία στο συνεργείο αυτοκινήτων του πατέρα μου και στα κτήματα της οικογενείας. Τα έτη 2014 & 2015 εργάστηκα στο τμήμα Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας της ΠΕ Πέλλας και συγκεκριμένα συμμετείχα στο «Πρόγραμμα Παρακολούθησης της Ρύπανσης της Τάφρου 66 και του Ποταμού Λουδία», ένα πρόγραμμα που είχε ως στόχο την προστασία των υδάτινων πόρων της περιοχής μας.

Έπειτα από την απόκτηση του πτυχίου και την εκπλήρωση των στρατιωτικών μου υποχρεώσεων εργάστηκα σε μελετητικές εταιρείες Δημοσίων και Ιδιωτικών έργων στην Θεσσαλονίκη (2018- 2020) αναλαμβάνοντας την αδειοδότηση-ωρίμανση σημαντικών έργων υποδομής και δραστηριοτήτων σε όλη την Ελλάδα.

Στην συνέχεια το 2020 επέστρεψα στην Σκύδρα και ίδρυσα την δική μου επιχείρηση με την επωνυμία «Τεχνικό Γραφείο – Μαραντίδης Χαράλαμπος» τομείς ενασχόλησης της οποίας αποτελούν η μελέτη και η κατασκευή Ενεργειακών και Περιβαλλοντικών Έργων (κυρίως Φωτοβολταϊκών). Επιπλέον από το 2020 είμαι συνεργάτης της Δημάρχου και ευρύτερα του Δήμου Σκύδρας έχοντας αναλάβει την επίβλεψη λειτουργίας του Βιολογικού Καθαρισμού Σκύδρας, ενεργειακά και περιβαλλοντικά ζητήματα του Δήμου, καθώς και την υποβολή προτάσεων σε αναπτυξιακά προγράμματα αρκετών έργων υποδομής, μερικά εκ των οποίων ήδη υλοποιούνται.

Με τα κοινά ασχολούμαι από πολύ μικρή ηλικία έχοντας εκλεγεί σε μαθητικά συμβούλια (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο) έως και την αποφοίτηση μου από το Πολυτεχνείο Κρήτης με την εκλογή μου ως Πρόεδρος του Φοιτητικού Συλλόγου Μηχανικών Περιβάλλοντος (2015). Επιπλέον κατά την διάρκεια της στρατιωτικής μου θητείας έλαβα τιμητική διάκριση με τον βαθμό του υποδεκανέα (2017). Σήμερα είμαι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών Περιβάλλοντος στις περιφέρειες Μακεδονίας και Θράκης.

Για τον τόπο μου έχω μεγάλη αγάπη, είναι το μέρος που ζω, γεννήθηκα και μεγάλωσα. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με ώθησαν λοιπόν να γίνω μέλος και εγώ αυτής της ανεξάρτητης αυτοδιοικητικής παράταξης «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΣΚΥΔΡΑΣ» με επικεφαλή την Αικατερίνη Ιγνατιάδου, μια Δήμαρχο και μια παράταξη που αποδεδειγμένα πρωτοπορεί και προσφέρει πολλά στον τόπο μας.

Συμμετέχω στις εκλογές της 8 ης Οκτωβρίου ως Δημοτικός Σύμβουλος με την Δήμαρχο Αικατερίνη Ιγνατιάδου. Η ψήφο σας θα μου δώσει την δυνατότητα να συμμετέχω στα κέντρα λήψης των αποφάσεων με σκοπό την ανάδειξη και την αξιοποίηση κάθε περιοχής και πόρου του Δήμου μας.

Συμπολίτισσες και συμπολίτες, φίλες και φίλοι ζητώ την εμπιστοσύνη και την ψήφο σας.

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Σκύδρας

Μαραντίδης Χαράλαμπος του Αναστασίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News