Τετάρτη 25 Μαΐου 2022

Η συγκλονιστική μαρτυρία του 11χρονου που μαχαιρώθηκε από συμμαθητές του: «Με χτύπησαν πάλι επειδή τα είπε ο μπαμπάς μου»


Την κόλαση που βιώνει στο σχολείο του όπου καθημερινά πέφτει θύμα bullying από συμμαθητές του που τον μαχαίρωσαν περιέγραψε ο 11χρονος μαθητής από τον Εύοσμο Θεσσαλονίκης. Όπως μάλιστα αποκάλυψε το αγόρι επειδή ο πατέρας του βγήκε και μίλησε δημοσίως τα συγκεκριμένα παιδιά τον χτύπησαν ξανά.

«Αν δεν γίνει κάτι εγώ θα έχω μεγάλο πρόβλημα» επεσήμανε ο 11χρονος στον Focus FM.

«Θέλουν να μην έχω παρέα. Και σήμερα πάλι με χτύπησαν γιατί έπαιζα με τάπες. Με έσπρωξαν και μου έριξαν το φαγητό. Με κορόιδευαν, μου έκαναν ερωτήσεις. Με ρωτούσαν γιατί βγήκε και τα είπε αυτά ο μπαμπάς σου. Με απείλησαν ότι αν το ξανακάνει, αν το ξαναπεί ο μπαμπάς σου μου είπαν εμείς θα σε χτυπάμε. Ένας με απειλούσε και μαλώσαμε. Μου πήρε τα γυαλιά» δήλωσε απελπισμένος ο μαθητής.

Όπως τόνισε το αγόρι τα έχει πει στη δασκάλα του αλλά δεν έγινε κάτι. «Οι απειλές, η βία και ο εκφοβισμός συνεχίζονται και εκτός σχολείου» σημείωσε.

«Μου έβγαλε την μπλούζα και με χαράκωσε με μια λεπίδα»

«Μετά το σχολείο, ένας κουβαλά πάνω του και μαχαίρι, μου το έδειξε. Μια μέρα, ήρθαν κοντά μου τρία αγόρια και ένα κορίτσι. Ο ένας από αυτούς μου έβγαλε την μπλούζα και με χαράκωσε με μια λεπίδα. Αυτά τα παιδιά είναι ανεξέλεγκτη. Την προηγούμενη εβδομάδα με κορόιδευαν ξανά για το σπίτι μου, ότι το σπίτι μου είναι βρώμικο και έκαναν διάφορες χειρονομίες» επεσημαίνει ο 11χρονος.

«Μια μέρα έβρισαν ακόμη και την μαμά μου που ήρθε στο σχολείο και την Παναγία και τον Χριστό. Μου έριξαν κάτω μέχρι και το αντίδωρο από την εκκλησία μια μέρα» ανέφερε ο μαθητής. 

Θεσσαλονίκη: Προκαταρκτική εξέταση για τον εκφοβισμό και τον ξυλοδαρμό του 11χρονου μαθητή στον Εύοσμο

Τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης παρήγγειλε ο προϊστάμενος της Εισαγγελέας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης σχετικά με την καταγγελία ενός πατέρα ότι ο 11χρονος γιος πέφτει θύμα εκφοβισμού και ξυλοδαρμού, μέσα στο σχολείο του, στην περιοχή του Ευόσμου. Σήμερα μάλιστα δέχτηκε την τελευταία επίθεση μέσα στο δημοτικό σχολείο της Θεσσαλονίκης μετά την έγγραφη καταγγελία του πατέρα του.

Το ζητούμενο είναι να διακριβωθεί αν στοιχειοθετούνται τα εξής αδικήματα:

Της επικίνδυνης σωματικής βλάβης, για περιστατικά τα οποία δεν έχουν καταγγελθεί στην αστυνομία και για υπόθαλψη εγκληματία σχετικά με τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που δέχτηκαν σχετικές καταγγελίες και φέρονται ότι δεν έκαναν τίποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News