Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2018

Άλλη μια συγκλονιστική ομιλία του Δημάρχου Αλμωπίας από το Θεοδωράκι: Μίλησε για εθνική συνοχή και ομοψυχία (ΒΙΝΤΕΟ)

"Ως ντόπιος έχω ακούσει πολλά. Έχω κατηγορηθεί γιατί δεν πήγα στο συλλαλητήριο και ήμουν στο Θεοδωράκι. Θεωρώ ότι η παρουσία μου στο Θεοδωράκι, ενός ελληνικότατου χωριού ήταν πολύ πιο σημαντική"

Στην παρουσίαση του βιβλίου «Το Θεοδωράκι, χθες και σήμερα» της Μαρίας Γεωργίου και του Χρήστου Μιτσάγγα έδωσε το παρόν ο Δήμαρχος Αλμωπίας κ. Δημήτρης Μπίνος, ο οποίος έκανε λόγο για μια σημαντική προσπάθεια που έχει ως στόχο την καταγραφή της τοπικής μας ιστορίας.

Όπως είπε, «ως Δήμαρχος αισθάνομαι υπέροχα, όταν πολίτες αυτού του τόπου αναλογίζονται την ευθύνη τους απέναντι στην τοπική μας ιστορία και παράδοση και μάλιστα σε περιόδους όπου εξαθλιώνεται το πνεύμα και περισσότερο μας αφορά η ύλη και το χρήμα. Διαρκώς αναζητούν με ποιον τρόπο θα βγούμε από το οικονομικό αδιέξοδο. Εξίσου όμως πρέπει να μας απασχολεί πως ο άνθρωπος θα βρει την ισορροπία του μέσα στις αρχές και τις αξίες, μέσα στην αγάπη στο Θεό, μέσα στην αγάπη στον συνάνθρωπο. Για να μπορέσει ο άνθρωπος να ξαναπερπατήσει όρθιος, θα πρέπει να ισορροπήσει ανάμεσα στα ιδανικά και στις αξίες. Αυτές οι αξίες καταπατώνται κατά βάναυσο τρόπο και ιδιαίτερα στις κρίσιμες στιγμές που ζούμε σε σχέση με την ελληνικότητα της Μακεδονίας και την αμφισβήτηση αυτής της ελληνικότητας η οποία πηγάζει από ποικίλα εξωτερικά συμφέροντα και δεν διανοούμαστε εμείς ως Έλληνες να υπάρχουν στηριχτές και συνεργάτες τέτοιων αντιλήψεων και τέτοιων σκοπιμοτήτων».

Και συνέχισε ο Δήμαρχος: «Ως ντόπιος έχω ακούσει πολλά. Έχω κατηγορηθεί γιατί δεν πήγα στο συλλαλητήριο και ήμουν στο Θεοδωράκι. Θεωρώ ότι η παρουσία μου στο Θεοδωράκι, ενός ελληνικότατου χωριού ήταν πολύ πιο σημαντική, από μια προσπάθεια να σηκώσω μια σημαία και να πω ότι η Μακεδονία είναι Ελληνική. Αυτό είναι δεδομένο. Εκείνο που πρέπει να περιφρουρήσουμε, είναι η εθνική συνοχή και ομοψυχία. Με κατηγόρησαν για τα συλλαλητήρια. Δε νομίζω κάποιοι να είναι πιο Έλληνες από εμάς».

Όσον αφορά στη διαχείριση αυτού του κρίσιμου ζητήματος της ονομασίας των Σκοπίων, ο Δήμαρχος δήλωσε τα εξής: «Θα πρέπει όλα τα κόμματα, ο Πρωθυπουργός, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και οι άλλοι αρχηγοί να αποφασίσουν το συμφέρον της Ελλάδος. Δεν μπορούν να παρακολουθούν από έξω, ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει κοινή εθνική γραμμή. Θα πρέπει να φανεί ομόψυχα μέσα από τη χώρα αυτή, ότι δεν διαπραγματευόμαστε τίποτε το οποίο να αρνείται την ελληνικότητα».

Και συνέχισε: «Χαίρομαι που σήμερα είμαι στο Θεοδωράκι. Είπα κάποια στιγμή στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι εγώ ξέρω από τον παππού μου και την γιαγιά μου ότι δεν ξέρανε καλά ελληνικά, όμως ξέρανε ότι ήταν Έλληνες».

Δείτε το βίντεο με την ομιλία του Δημάρχου:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News