Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Απίστευτη εξέλιξη με το μοιραίο Airbus - "Η συντριβή του πιθανώς οφείλεται σε αυτοκτονία του συγκυβερνήτη"

Ο συγκυβερνήτης βρισκόταν μόνος του στο πιλοτήριο - Ο κυβερνήτης μάταια προσπαθούσε να ανοίξει την πόρτα και να μπει στο πιλοτήριο

Η συντριβή του αεροπλάνου της Germanwings πιθανώς οφείλεται στην απόφαση του συγκυβερνήτη που έμεινε κλειδωμένος στο πιλοτήριο να αυτοκτονήσει (!!!), εκτιμούν Γάλλοι ειδικοί που μιλούν στο AFP (Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων).

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, για να αρχίσει το αεροπλάνο πορεία καθόδου επί 11 λεπτά, μία κανονική προσγείωση δηλαδή, πρέπει να γίνουν συνειδητές και πολύ προσεκτικές κινήσεις μέσα στο πιλοτήριο.

Για την ακρίβεια, οι Γάλλοι ειδικοί αναφέρουν ότι μόνο δύο λόγοι μπορούν να συντρέχουν με δεδομένο ότι ο συγκυβερνήτης έμεινε μόνος του στο πιλοτήριο: Η ήθελε να αυτοκτονήσει ή αρρώστησε ξαφνικά. Ωστόσο προσθέτουν ότι το ενδεχόμενο ασθένειας είναι σχεδόν απίθανο γιατί οι προσεκτικοί χειρισμοί που απαιτούνται για να αρχίσει να προσγειώνεται το Airbus δεν θα μπορούσαν να γίνουν από έναν άνθρωπο που παρουσίασε ξαφνικό πρόβλημα υγείας.

«Το να πετάξεις κατευθείαν πάνω στο βουνό δεν βγάζει νόημα», αναφέρει εις εκ των ειδικών και συνεχίζει: «Είτε πρόκειται για μία μη φυσιολογική αλλά απολύτως συνειδητή απόφαση των πιλότων, είτε δείχνει ότι δεν μπορούσαν να αντιδράσουν στην πτώση για κάποιο λόγο».

Οπως αναφέρει το AFP οι ήχοι μέσα στο πιλοτήριο που καταγράφηκαν στο μαύρο κουτί είναι καθαροί: «Στην αρχή της πτήσης ακούς το πλήρωμα να μιλάει φυσιολογικά. Μετά ακούς το ένα κάθισμα να πηγαίνει προς τα πίσω, την πόρτα να ανοίγει και μετά να κλείνει. Μετά δεν ξανακούγονται ομιλίες μέχρι να γίνει η συντριβή». Σύμφωνα με τους New York Times που πρώτοι αποκάλυψαν το περιεχόμενο του μαύρου κουτιού, ο κυβερνήτης μάταια προσπαθούσε να ανοίξει την πόρτα και να μπει στο πιλοτήριο. Το σήμα κινδύνου ακούγεται όταν το αεροπλάνο πλησιάζει το βουνό.

Την ίδια ώρα αξίζει να σημειωθεί πως ακόμη και τρία 24ωρα μετά την τραγωδία λίγες έως ανύπαρκτες είναι οι πληροφορίες για τους δύο πιλότους της μοιραίας πτήσης. Τα ονομάτά τους δεν έχουν δοθεί ακόμη στη δημοσιότητα ενώ το μόνο που έχει γίνει γνωστό είναι πως ο κυβερνήτης είχε δέκα εμπειρία στην αεροπορική εταιρεία Lufthansa και περισσότερες από 6.000 ώρες πτήσης σε αεροσκάφη Airbus στο ενεργητικό του.

Η Lufthansa ανακοίνωσε ότι ο συγκυβερνήτης ο οποίος είχε μείνει στο πιλοτήριο είχε προσληφθεί από την Germanwings το φθινόπωρο του 2013 και είχε στο ενεργητικό του 630 ώρες πτήσεις. Eπίσης, εκτός από τις λίγες ώρες πτήσης στο ενεργητικό του όπως έχει γίνει γνωστό είχε εκπαιδευτεί από τη Lufthansa στη Βρέμη.

Πηγή: parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News