Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023

Χρήστος Νάτσος: «Σκοπεύω να τηρήσω τη δέσμευσή μου και να είμαι παρών»


Φίλες και φίλοι,

Η ενασχόλησή μου με την αυτοδιοίκηση, προέκυψε μέσα απ’ την επιθυμία μου να προσφέρω στον τόπο μας. Δεν προέκυψε ούτε από την ανάγκη βιοπορισμού, ούτε από την ανάγκη αυτοπροβολής.

Η επιλογή μου να συστρατευτώ με την παράταξη του Δημήτρη Μπίνου, μπορεί να μην δικαιώθηκε από το αποτέλεσμα, δικαιώθηκε όμως από τα κριτήρια τα οποία είχα θέσει. Ο επικεφαλής μας επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά για τα οποία επέλεξα να αγωνιστώ στο πλευρό του, όπως εντιμότητα, αξιοπρέπεια, ήθος.

Το αποτέλεσμα ήταν αρνητικό για τον συνδυασμό μας, αυτό όμως δεν μπορεί να μειώσει σε καμία περίπτωση την μεγάλη προσπάθεια τόσο του επικεφαλής μας, όσο και όλων των υποψηφίων. Μια προσπάθεια που είχε ως στόχο να φέρει την ελπίδα και την πρόοδο στο Δήμο μας. Είναι πολύ εύκολο να επιρρίπτουμε ευθύνες σε όλους τους άλλους πέρα από τον εαυτό μας. Σε μια τέτοια συλλογική προσπάθεια, όμως, οφείλουμε όλοι να στεκόμαστε στο ύψος των περιστάσεων και να αναλογιζόμαστε τα λάθη και τις παραλείψεις μας, αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς πρώτα απ’ όλα απέναντι στον ίδιο μας τον εαυτό. Ποτέ οι ευθύνες δεν επιμερίζονται σε ένα μόνο πρόσωπο. Και σίγουρα, οφείλουμε να στηρίζουμε τις επιλογές μας ανεξαρτήτως αποτελέσματος και όχι κατά το δοκούν.

Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς την καθεμιά και τον καθένα από εσάς, που με περιβάλλατε με την εμπιστοσύνη σας και με τιμήσατε με την ψήφο σας, καθώς και όλους όσοι με στηρίξατε κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Νιώθω πως βγήκα σοφότερος από αυτή τη διαδικασία και έβγαλα πολλά χρήσιμα συμπεράσματα. Μέσα σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα, αποκόμισα σημαντικές εμπειρίες.

Αγαπητές συνδημότισσες κι αγαπητοί συνδημότες,

Όταν αποφάσισα να συμμετέχω ενεργά στις αυτοδιοικητικές εκλογές, δεσμεύτηκα πρώτα στον εαυτό μου και μετά σε όλους εσάς, πως αυτή η συμμετοχή μου δεν θα είναι ευκαιριακή. Το ενδιαφέρον μου για την προοπτική του τόπου μας, παραμένει άσβεστο και δεν στηρίζεται σε θέσεις και αξιώματα. Είμαι εδώ για να συμβάλλω με κάθε τρόπο στην ανάπτυξη της περιοχής μας. Είμαι εδώ για να τιμήσω την εμπιστοσύνη σας προς το πρόσωπό μου και προς το συνδυασμό μας. Τα ποσοστά είναι απλοί αριθμοί, πίσω από αυτούς τους αριθμούς όμως βρίσκονται άνθρωποι οι οποίοι περιμένουν πολλά από εμάς. Οφείλουμε να μην διαψεύσουμε τις προσδοκίες τους. Από την πλευρά μου, σκοπεύω να τηρήσω τη δέσμευσή μου και να είμαι παρών.

Συγχαρητήρια και καλή δύναμη στο νέο Δήμαρχο και τη νέα Δημοτική Αρχή που προέκυψε από τις εκλογές και ευχή όλων μας είναι να κάνει βήματα που θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των πολιτών.

Σας ευχαριστώ.

Χρήστος Νάτσκος

1 σχόλιο:

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News