Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2023

Χρήστος Νάτσκος: «Έχω αποδείξει πως τον λόγο μου τον κρατώ και ότι και αν γίνει παραμένω συνεπής στις υποχρεώσεις μου»


Αγαπητοί συνδημότες και αγαπητές συνδημότισσες

Στις 8 Οκτωβρίου σας καλώ να διεκδικήσουμε μαζί ένα καλύτερο μέλλον για τον Δήμο μας, με Δήμαρχο τον Δημήτρη Μπίνο.

Είναι τιμή μου να βρίσκομαι στο ίδιο ψηφοδέλτιο με ανθρώπους δραστήριους και καταξιωμένους στον επαγγελματικό χώρο από τον οποίο προέρχεται ο καθένας.

Προσωπικά, μέσα από τη προσωπική μου ακαδημαϊκή πορεία έχω αποδείξει ότι βάζω τον πήχη ψηλά και δουλεύω σκληρά ώστε να ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις των περιστάσεων.

Με στρατηγικό σχεδιασμό, ενδελεχή μελέτη και στοχευμένη δράση, μπορούμε να κάνουμε το όραμα... πραγματικότητα!

Ότι έχω διεκδικήσει σε προσωπικό επίπεδο, το έχω διασφαλίσει! Θέτω Υποψηφιότητα ως Δημοτικός Σύμβουλος Αλμωπίας για να διεκδικήσω αυτοδιοικητικά περισσότερα για όλους μας... για τον τόπο μας... για τά παιδιά μας!

Δεσμευομαι απέναντι σας και απέναντι στο πρόσωπο του Δημάρχου μας πως θα κάνω πράξη ότι αναλάβω. Έχω αποδείξει, άλλωστε, πως τον λόγο μου τον κρατώ και ότι και αν γίνει παραμένω συνεπής στις υποχρεώσεις μου.

Στις 8 Οκτωβρίου ψηφίζουμε για Δήμαρχο: Δημήτρη Μπίνο

Επιλέγουμε: Νάτσκο Χρήστο.

Γιατί με τη ψήφο μας ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ το δικαίωμα να εκλέξουμε εκείνους που θέλουν και μπορούν να διεκδικήσουν για εσάς!

Χρήστος Νάτσκος

Υπ. Δημοτικός Σύμβουλος Αλμωπίας

με το συνδυασμό του Δ. Μπίνου «Η Αλμωπία της Καρδιάς μας»

1 σχόλιο:

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News