Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

Δέσποινα Βασιλειάδου: «Υπόσχομαι να τιμήσω την επιλογή σας στο πρόσωπό μου και να δυναμώσουμε την Πέλλα»


Η υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος Πέλλας, με το συνδυασμό του Απόστολου Τζιτζικώστα, Βασιλειάδου Δέσποινα προέβη στην ακόλουθη δήλωση μετά το εκλογικό αποτέλεσμα της 8ης Οκτωβρίου:

«Πελλιώτισσες και Πελλιώτες,

Αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω για την υποστήριξή σας στις πρόσφατες Περιφερειακές Εκλογές.

Συμμετείχα, ως Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος, στον συνδυασμό του Απόστολου Τζιτζικώστα, για τις αξίες και τα ιδανικά τα οποία πρεσβεύει τόσο ο ίδιος όσο και ο συνδυασμός.

Σε όλο αυτό το ταξίδι της προεκλογικής περιόδου, είχα την ευκαιρία να συναντήσω παλιούς φίλους, όπως είχα την χαρά να κάνω νέους φίλους απ’ όλη την Περιφερειακή Ενότητα. Με όλους εσάς μαζί χτίσαμε σχέσεις εμπιστοσύνης και εκτίμησης. Και το ταξίδι αυτό ολοκληρώθηκε με την θριαμβευτική επανεκλογή του Απόστολου Τζιτζικώστα στην θέση του Περιφερειάρχη.

Οι πάνω από 7000 ψήφοι ήταν η επιβράβευση ενός ηθικού και τίμιου αγώνα. Μπορεί να μη μου έδωσαν την ευκαιρία να βρίσκομαι σε εκλόγιμη θέση, όμως μου δημιουργούν μια ηθική υποχρέωση. Να ανταποκριθώ στην εμπιστοσύνη που μου δείξατε.

Σ’ αυτόν τον αγώνα με όρους δικαίου και διαφάνειας, είχα δίπλα μου την οικογένειά μου, η οποία από την πρώτη στιγμή με στήριξε και την οποία ωφείλω να ευχαριστήσω θερμά.

Επιπλέον θα ήθελα να συγχαρώ τους συνυποψηφίους μου που εκλέχθηκαν και να τους δηλώσω ότι θα βρίσκομαι δίπλα τους για το καλό του τόπου μας.

Υπόσχομαι να τιμήσω την επιλογή σας στο πρόσωπό μου και να δυναμώσουμε την Πέλλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News