Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2023

Μυθικός διάλογος ηλικιωμένης με τροχονόμο για τις αλυσίδες: «Πάω λαϊκή και θα πάρω τηλέφωνο να μου τις φέρουν»


Υποχρεωτική καθίσταται η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων λόγω της κακοκαιρίας «Μπάρμπαρα» που θα χτυπήσει τις επόμενες ώρες. Το πρόστιμο είναι 80 ευρώ και η τροχαία έχει ήδη ξεκινήσει τους ελέγχους στα οχήματα.

Ωστόσο, δεν έλειψαν και οι... μυθικές καταστάσεις κατά την διάρκεια ελέγχων, όπως ο παρακάτω διάλογος που είχε ένας τροχονόμος με μια ηλικιωμένη γυναίκα όταν την σταμάτησε για έλεγχο.

ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ: Έχετε αλυσιδούλες στο αυτοκίνητο;

ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΗ: «Στη λαϊκή πάω παιδάκι μου...»

Τ: Το γνωρίζετε ότι Οκτώβριο με Απρίλιο πρέπει να είναι εφοδιασμένο το αυτοκίνητο με αλυσίδες και ότι έχει πρόστιμο 40 ευρώ;

ΗΛ: «Άμα είμαι στη λαϊκή θα πάρω τηλέφωνο να μου τις φέρουν

Τ: Το γνωρίζετε ότι έχει πρόστιμο;

ΗΛ: «Έχω στο σπίτι μου».

Τ: Ναι δεν σας είπα να τις φοράτε, αλλά να τις έχετε μέσα στο όχημα γιατί μια φορά θα τις χρειαστείτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News