Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2022

Άγρια κόντρα μεταξύ Κατερίνας Καινούργιου και Τριαντάφυλλου - Πιάστηκαν... μαλλί με μαλλί


Μια νέα κόντρα έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ώρες στο Instagram μεταξύ του Τριαντάφυλλου και της Κατερίνας Καινούργιου. Ολα έγιναν όταν στη χτεσινή εκπομπή η Κατερίνα Καινούργιου είχε καλεσμένους τη Ναταλί Κάκκαβα και τον Κώστα Αγέρη που αποχώρησαν από το Just2Us στο τελευταίο live.

Η Νάταλι Κάκκαβα και ο Κώστας Αγέρης βρέθηκαν στο πλατό της εκπομπής και ο τίτλος που συνόδευε την συνέντευξή τους στο «Super Κατερίνα» ήταν «Ερμήνευσαν Τριαντάφυλλο και αποχώρησαν από το J2US».

Αυτό έκανε έξαλλο τον Τριαντάφυλλο ο οποίος ξέσπασε στο Instagram. «Ναι ρε πα….ες εγώ φταίω που αποχώρησαν, ρε πάτε καλά Κατερίνα Καινούργιου σοβαρέψου λίγο κορίτσι μου, δηλαδή έλεος. Στο Survivor εγώ φταίω σε όλα, εγώ φταίω έλεος ρε τα ίδια πάλι; Ύστερα σου λέει Φίλη μου η Κατερίνα» έγραψε σε instastory ο Τριαντάφυλλος.


Λίγο αργότερα η Κατερίνα Καινούργιου απάντησε στο Instagram αναδημοσιεύοντας το story του Τριαντάφυλλου και γράφοντας: «Πας καλά; Είσαι η αδυναμία μας, πλάκα κάναμε και μη μιλάς άσχημα εδώ».


Το story του Τριαντάφυλλου αναδημοσίευσε και ο συνεργάτης της Κατερίνας Καινούργιου, Γρηγόρης Γκουντάρας ο οποίος σχολίασε πως έκαναν πλάκα.

Η νέα απάντηση του Τριαντάφυλλου στην Κατερίνα Καινούργιου

Ο Τριαντάφυλλος απάντησε στην Κατερίνα Καινούργιου με νέο βίντεο μέσα από τον λογαριασμό του στο instagram: «Κάνετε πλάκα; Μόνο εσείς κάνετε τέτοια πλάκα Κατερίνα μου. Εμείς όμως όταν κάνουμε πλάκα είμαστε οι χειρότεροι. Αν αύριο βρέξει και χαλάσει το μαλλί σου θα φταίω εγώ Κατερίνα, αν αύριο δεν έχεις νούμερα στη εκπομπή σου θα φταίω εγώ, αν μεθαύριο θα έχεις νούμερα πάλι θα φταίω εγώ τι να πω… εκεί η ζούγκλα (Survivor που ήμουν ήταν παράδεισος σε αυτά που ζούμε εδώ πέρα. Τι είναι αυτά ρε; Φταίω εγώ που βγήκαν οι άλλοι έξω».

1 σχόλιο:

  1. για τον Σήφη μαλώνανε επειδή τον αγαπάνε τα κορίτσα, και ειναι και τριχωτός το μοσχάρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News