Παρασκευή 29 Ιουλίου 2022

Ρεγγίνα Μακέδου: «Ό,τι κι αν περνάμε, πάντα το φως θα κερδίζει»


Η Ρεγγίνα Μακέδου νοσηλεύτηκε πρόσφατα μετά τη μεταμόσχευση στην οποία προχώρησε. Η χορεύτρια και γυμνάστρια, που έγινε γνωστή από την προηγούμενη μάχη της με τον καρκίνο, ανάρτησε ένα νέο μήνυμα στον λογαριασμό της στο Instagram.

Στην ανάρτησή της η Ρεγγίνα Μακέδου γράφει:

«Όπως κατάλαβα από τα μηνύματα σας… σας έλειψα! Πέρασα λίγο δύσκολα…είχα μια παρενέργεια μέσα στο πρόγραμμα είναι όλα. Δεν το έπαθα μόνο εγώ… αφού πάρουμε το μόσχευμα ξεκινάει ο αγώνας για να κερδίσουμε τη ζωη μας… μέσα έξω στο νοσοκομείο το μόσχευμα κάνει ‘’επιθέσεις ‘’ οι γιατροί έχουν λύσεις . Δίπλα μου σε όλο ήταν άνθρωποι που το πέρασαν η το περνάνε.

Πυρετός να σαι Ιούλιο με 2 κουβέρτες

Τρέμουλο τόσο που να δεν μπορείς καν να πιάσεις την ινσουλίνη .. το κινητό .. το νερό.. φάρμακα που ούτε μπορούσα να μετρήσω.. δεν είμαι όμως μόνο εγώ !!!!!! Έτσι είναι οι ήρωες είναι γύρω μας!!!

Μικροί και μεγάλοι!!! Έκλαψα ξέσπασα δεν είχα καμία διάθεση να σηκωθώ να πω κάτι να χορέψω. Είπα σε μια νοσηλεύτρια εγώ ήμουν η δύναμη για άλλους και κοιτα με δεν μπορώ να πάω τουαλετα. «Τώρα είσαι πιο δυνατή μου πε» με έκανε να γελάσω μου τόσο όμορφα λόγια…

Δεν είμαι όλα χοροί και χαμογελα υπάρχουν μέρες που θες να σαι μόνος σου να πονέσεις να κλάψεις να κανεις τη προσευχή σου! 30 περίεργες δύσκολες μέρες που εύχομαι να μην ξανάρθουν στη κατάσταση μας όλα είναι πιθανά!

Ευτυχώς ήταν η Μαμα εκεί όποτε ήμουν χάλια έκανε τα πάντα να μαι καλά.

Κοιτα τώρα είμαι έξω εδώ και λίγες μέρες και σήμερα βγήκα στην αυλή ντύθηκα έβγαλα τις πιτζάμες και είπα να σας θυμίσω ότι ό,τι και αν περνάμε πάντα το φως θα κερδίζει!!!

Γίνεται δότες μυελού των οστών!!! Σήμερα !!!! Θα βοηθήσεις έναν σας εμένα να έχει το δικαίωμα να παλέψει για τη ζωη του!!!!

Καλοκαίρι πάντα η χώρα δεν έχει αίμα σας παρακαλώ πάτε είναι 10’ από το χρόνο σας! Σας ευχαριστώ για όλα και συγγνώμη για το σεντόνι.

Για πάντα ένα τεραστιο ευχαριστώ στη κλινική Στοργή του νοσοκομείου Παπανικολάου για ολααααα και όλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News