Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022

Συγκλονίζει η Θωμαή Απέργη: «Πάθαινα 4 επιληπτικές κρίσεις τη μέρα, δάγκωνα τη γλώσσα μου, είχα απώλεια μνήμης»


Καλεσμένη του Γρηγόρη Αρναούτογλου βρέθηκε η Θωμαή Απέργη τη νύχτα της Τρίτης στο πλατό του The 2night Show στον ΑΝΤ1. Μέσα σε όλα, μάλιστα, η γοητευτική τραγουδίστρια μίλησε για πρώτη φορά από καρδιάς σχετικά με το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει με τις κρίσεις επιληψίας.

Πιο συγκεκριμένα, η Θωμαή Απέργη σημείωσε χαρακτηριστικά πως «θα ήθελα να μοιραστώ πως αντιμετωπίζω πρόβλημα επιληψίας από τα 18 μου χρόνια. Με το που πήγα δηλαδή να σπουδάσω, προέκυψε αυτό. Όλη αυτή την περίοδο των χρόνων που με έμαθε το κοινό και κάνω αυτή τη δουλειά το είχα αυτό το πρόβλημα. Κανείς δεν το ήξερε και μάλιστα σε κάποιες περιόδους, λόγω του άγχους, είχα περισσότερες εξάρσεις. Όταν έκανα το off στη διαδρομή μου, λοιπόν, ήταν μια απόφαση που πάρθηκε μετά από ένα σημείο που έφτασα να έχω συνεχείς κρίσεις. Δηλαδή τέσσερις την ημέρα, τις πιο σοβαρού τύπου που έχουν και κάποιες ακόλουθες συνέπειες. Συνήθως το πάθαινα το πρωί με λιποθυμία και πάντα σε μένα προσωπικά συνοδευόταν με το να δαγκώνω τη γλώσσα μου, σε πολύ άσχημο βαθμό και πολλές φορές έχω πάει στο γναθοχειρουργικό και μετά με απώλεια μνήμης για αρκετό διάστημα».

«Σκέψου πως πάθαινα τέσσερις συνεχόμενες κρίσεις από τις 11 το πρωί μέχρι τις 4 το απόγευμα. Ήμουν μόνη μου και Όταν ξυπνούσα, συνήθως έπαιρνα τηλέφωνο, οι γονείς μου αμέσως καταλάβαν τι είχε συμβεί και έρχονταν. Ήταν πολύ δύσκολο».

«Το ανακάλυψα μόλις πήγα να σπουδάσω μαζί με τον θυροειδή που βγήκε τότε, μάλλον ήταν ψυχοσωματικό που έφυγα από το σπίτι σαν μοναχοπαίδι. Έκτοτε συνέβαινε ανά τακτά χρονικά διαστήματα και ήξερα πάντα ότι οφείλεται στην αϋπνία μου, την κούραση μου και το άγχος μου. Οι γιατροί δεν μου είπαν ποτέ ότι ήταν γενετικό πρόβλημα αλλά ήταν μάλλον ο τρόπος ζωής μου. Ξέρω δηλαδή ότι αυτοί οι τρεις παράγοντες είναι για μένα κόκκινη σημαία» συμπλήρωσε η Θωμαή Απέργη στο βραδινό talk show του Γρηγόρη Αρναούτογλου στον ΑΝΤ1. «Έχοντας υιοθετήσει σήμερα έναν πιο ήρεμο τρόπο ζωής έχω να πάθω κρίση εδώ και δυο χρόνια».

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News