Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022

Αλέξανδρος Κοψιάλης - Νέο ξέσπασμα: «Xοροπηδάνε πάνω στο πτώμα μου»


Με stories στο Instagram ξέσπασε κατά παντός ο Αλέξανδρος Κοψιάλης, που βρέθηκε στο στόχαστρο τις τελευταίες ημέρες για τη στάση του στην υπόθεση του βιασμού της 24χρονης Γεωργίας Μπίκα στη Θεσσαλονίκη αλλά και για τα like του σε ομοφοβικά σχόλια κατά του ακτιβιστή Ηλία Γκιώνη.

Μάλιστα, το κύμα αντιδράσεων εναντίον του influencer ήταν τέτοιο που το hastag #Cancel_Kopsialis έγινε trend για μέρες στο Twitter. Στον απόηχο των αντιδράσεων, ο Αλέξανδρος Κοψιάλης ανακοίνωσε πως ο διαγωνισμός με τα αδέρφια Αντετοκούνμπο παύει να ισχύει από το προφίλ του.

Χθες, Τετάρτη, ο influencer μέσα από stories του στο Instagram ξέσπασε εναντίον όλων όσοι τον πρόδωσαν για να βγάλουν, όπως έγραψε, «τη ρετσινιά από πάνω τους» και όπως χαρακτηριστικά είπε «χοροπηδάνε πάνω στο πτώμα του.

«Τις μέρες που πέρασαν είδα φίλους… Πολλούς φίλους να μένουν αμέτοχοι και άβουλοι μέχρι αηδίας κατά τον λιθοβολισμό μου! Είδα κομμάτια από το παρελθόν μου, που το σ’ αγαπώ πήγαινε καραμέλα, να χοροπηδάνε πάνω στο πτώμα μου και στη δυστυχία της οικογένειάς μου, ανεβάζοντας story γεμάτα νόημα… Φωτογραφίζοντας τον κακοποιό (δηλαδή εμένα) Είτε μιλώντας στην κάμερα είτε βάζοντας φθηνά quotes πατώντας στη google τη λέξη κάρμα. Χάρηκαν με το επικείμενο τέλος μου! Χαίρομαι που η μοίρα μου και οι επιλογές μου σας πέταξαν στο παρελθόν μου! Και χαίρομαι επίσης που ποτέ μου δεν ευχαριστήθηκα με την δυστυχία σας, σε αντίθεση με εσάς» ανέφερε στην πρώτη του ανάρτηση ο Αλέξανδρος Κοψιάλης.

«Είδα διαδικτυακούς μου φίλους celebrity και μη, με τους οποίους έχω πει παραπάνω από μια κουβέντα και ένα απλό καλησπέρα, έχουμε ανταλλάξει απόψεις, έχουν ζητήσει βοήθεια και τους την έδωσα απλόχερα όπως κάνω πάντα, να σπεύδουν να με σβήσουν από φίλο λες και έπρεπε να βγάλουν μια ρετσινιά από πάνω τους, έναν βραχνά που έψαχναν καιρό να πετάξουν και τώρα τους δόθηκε η ευκαιρία και να παίρνουν το μέρος του άδικου επειδή αυτό τους βόλευε… […] «Όσο για αυτούς που με αφαίρεσαν από ακόλουθο για να μην δω ότι μου έκαναν unfolow. Όταν το είδα γέλασα πολύ δυνατά, αλήθεια. Να είναι καλά η τεχνολογία» συνέχισε εν εξάλλω ο influencer.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News