Δευτέρα 24 Μαΐου 2021

«Βόμβες» Καλογρίτσα για Παππά - Βαξεβάνη και Documento: «Έφυγα γιατί ήθελαν να γράφω για την Μαρέβα»


Βόμβες εκτόξευσε εκ νέου κατά του Νίκου Παππά και της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ο επιχειρηματίας Χρήστος Καλογρίτσας, που συνεχίζει την κατάθεσή του στην Προανακριτική για το ΣΥΡΙΖΑ CHANNEL.

Η νέα βόμβα αφορά την εφημερίδα Documento του Κώστα Βαξεβάνη, για την οποία είπε ότι έδωσε 3 εκ ευρώ για να ξεκινήσει, μετά από ασφυκτικές πιέσεις του Νίκου Παππά, ενώ αποκάλυψε και τους λόγους για τους οποίους αποχώρησε.

Σημειώνοντας ότι έφυγε, όταν του ασκήθηκαν πιέσεις να αρχίσει να γράφει "αποκαλύψεις" για τη σύζυγο του Πρωθυπουργού Μαρέβα και τη σύζυγο του άλλου μεγάλου εχθρού του Αλέξη Τσίπρα, του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας Γιάννη Στουρνάρα.

Χρήστος Καλογρίτσας: Δεν ήθελα κουτσομπολιά για τη Μαρέβα

Χρήστος Καλογρίτσας: Κάποια στιγμή διαφώνησα με τη γραμμή και είπα ότι δεν θέλω να συνεχίσω, γιατί θέλανε να μπλέξουν τον γιο μου. Όταν είχα την εφημερίδα Πρώτη, έκανα αντιπολίτευση στον Παπανδρέου. Μου φέρνανε πολιτικοί και δημοσιογράφοι υλικό να γράψω κατά της Μιμής. Δεν έγραψα ποτέ. Για τον Παπανδρέου έγραφα. Όχι κουτσομπολιά για τη γυναίκα του όμως. Σε αυτή την ίδια κατεύθυνση είδα ότι μπαίνανε οι γυναίκες, όπως του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης ή του Στουρνάρα. Διαφώνησα τότε. Δεν ήθελα το όνομα του γιου μου σε αυτά. Ήλθε τότε ένα σημαίνων πρόσωπο από Μαξίμου. Με πίεσε. Αρνήθηκα κι έφυγα.

Πώς βγήκε το Documento

Χρήστος Καλογρίτσας: Μου λέει ο Νίκος "πρέπει να βγει αμέσως εφημερίδα. Τώρα, τώρα, τώρα". Μετά μου λέει πως πρέπει να βγει με τον Βαξεβάνη. Δεν τον ήξερα. Τον είχα δει σε μια βάπτιση. Μου είπαν πως "αφού δεν υπάρχει το όνομα σου στην τηλεόραση, να μπεις". Μπήκα τελικά. Για το Ντοκουμέντο δάνεισα χρήματα. Το χρηματοδότησα μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου που αποφάσισαν. Το λογιστήριο έχει αποδείξεις για 2,9 εκατ ευρώ. Όπως όλοι ξέρετε όμως για τέτοια εγχειρήματα υπάρχουν και κάποια χρήματα "απ΄ έξω". Το λογιστήριο τα έχει όλα αυτά. Επιβεβαιώνω πως έδωσα 3 εκατ δανεικά.

Θανάσης Πλεύρης: Σας ζήτησε ο κύριος Παππάς να φύγετε από το Ντοκουμέντο;

Χρήστος Καλογρίτσας: Ναι, μου ζήτησε η ομάδα να φύγω. Θα διαβάσω κι άλλο sms με Παππά. Μα ρωτάει στις 19 Γενάρη 2017.

"Τι έγινε με εφημερίδα"; "Νίκο μου όλα καλά". Παππάς: "περί κλεισίματος ακούω. ΠΡΟΣΕΞΕ"! "Νοικοκύρεμα. Όχι κλείσιμο". Απαντώ. "Με το ΠΡΟΣΕΞΕ τι εννοείς";

Τελικά δεν ευδοκίμησαν τα πράγματα . Μάλιστα την τελευταία Κυριακή με φώναξαν σε ένα σπίτι με τέσσερα πέντε άτομα. Συζητούσαν για το θέμα μου, αν θα καταστρεφόμουν ή όχι, χωρίς εμένα. Θυμάμαι μια γυναίκα . Ήταν ο Νίκος Παππάς και κάποιοι άλλοι. Η ομάδα του Νίκου και κάποιοι άλλοι. Είπαν πάμε να βρούμε τα χρήματα. Είπαν κάποια ονόματα επιχειρηματιών ...Δεν ήμουν εγώ στην ομάδα αυτή.

Ήμουν πιο πέρα. Με αφαίρεσαν από τη συζήτηση και θεώρησα πως με προσέβαλαν για αυτό. Το βράδυ υπογράφηκε η επιστολή αποχώρησης μου από το εγχείρημα. Την συνέταξε ο Παππάς και η ομάδα του. Όχι εγώ. Διαφώνησα, μάλιστα επειδή είχα κάποιες προσωπικές αναφορές, όμως μου είπαν "ή έτσι ή φεύγεις από εδώ". Με εκβίασαν. Και τελικά είπα "οκ έτσι".

Τη βραδιά αυτή περνούσα μεγάλη στεναχώρια. Ήταν και η γυναίκα μου. Μετά από αυτό με διώξανε. Μου δώσανε το Φιλί του Ιούδα και με διώξανε.

Ο Χρήστος Καλογρίτσας για Μαρινάκη και Κοντομηνά

Θανάσης Πλεύρης: Εχετε τρόπο να αποτυπώνονται αυτά τα στοιχεία; Υπάρχει κάτι ενδεικτικό;

Χρήστος Καλογρίτσας: Εχω μια γραμματέα 40 χρόνια, που όμως τώρα δεν μπορεί…Αποτυπώνονται όμως.

Θανάσης Πλεύρης: Εκτός από Κοντομηνά και Μαρινάκη συναντήσατε κι αλλά πρόσωπα κατ’ εντολή Νίκου Παππά;

Χρήστος Καλογρίτσας: Με έστελναν. Δεν πήγαινα. Είδα κι αλλά πρόσωπα. Τον κύριο Μαρινάκη δεν τον είχα δει ποτέ. Πρώτη φορά τον είδα εκεί. Είδα πολλά. Είδα άλλους επιχειρηματίες...

Μου είπε ο Μαρινάκης πως "ήμουν στο Μαξίμου το μεσημέρι και μίλησα με τον Νίκο για το θέμα". Αυτό έγινε την ημέρα που είδα τον κύριο Μαρινάκη.

Ο ρόλος του δικηγόρου των off shore Αρτεμίου

Να σας πω και για τον Αρτεμίου. Είχαμε κάνει αρκετά ραντεβού. Κι από αυτή την πλευρά είχαμε πει πως θα μπορούσαμε να τα βρούμε τα χρήματα. Ναι. Είχα δει τον κύριο Αρτεμίου.

Θανάσης Πλεύρης: Αρα η οποία συνεννόηση με τον κύριο Μαρινάκη έγινε μεταξύ Μαρινάκη και Παππά κι εσείς εκτελούσατε απλά εντολές;

Χρήστος Καλογρίτσας: Σας το είπα. Εγώ υπάκουα τυφλά. Έδωσα το όνομα μου. Αυτά. Ήμουν ένα άγραφο sms email. Αυτό ήμουν. Αντί να το στείλουν χρησιμοποιούσαν εμένα.

Θανάσης Πλεύρης: Ο κύριος Αρτεμίου έλεγε πως θα έβαζε ο ίδιος λεφτά ή για λογαριασμό τρίτων;

Χρήστος Καλογρίτσας: Ηταν ο Αρτεμίου ο ίδιος ο κύριος Παππας. Είχε τον τρόπο λόγω των επαφών του να φέρει λεφτά. Ο Αρτεμίου έλεγε πως 99% είχαν τα χρήματα και ο Παππάς έλεγε 100%.

Ο κύριος Καλογρίτσας ανέφερε ότι ήταν το άγραφο SMS και e-mail του κύριου Παππά στις συναντήσεις που έκανε με επιχειρηματίες, αναφέρθηκε στην σχέσεις Παππά- Αρτεμίου και πρόσθεσε πως τελικά τους εξυπηρέτησε και του έδωσαν το φιλί του Ιούδα.

Η αντίδραση της ΝΔ

Σειρά ερωτημάτων θέτει η ΝΔ με ανακοίνωσή της, με αφορμή τις νέες αποκαλύψεις του Χρήστου Καλογρίτσα για τους Νίκο Παππά, Κώστα Βαξεβάνη και την εφημερίδα Documento στην Προανακριτική Επιτροπή για τις τηλεοπτικές άδειες.

Η ΝΔ τονίζει πως οφείλονται απαντήσεις από τους εμπλεκόμενους της υπόθεσης οι οποίοι όπως υποστηρίζει "μέχρι σήμερα έχουν κάνει οτιδήποτε για να αποφύγουν".

"Ποια ήταν η διαδρομή των 3 εκατομμυρίων ευρώ;"

Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

"Από το 2017 βουλευτές της ΝΔ κατέθεταν ερωτήσεις στη Βουλή για την προέλευση των χρημάτων της εφημερίδας Documento. Η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-AΝΕΛ φυσικά σιωπούσε.

Ο κ. Καλογρίτσας, στη διάρκεια της κατάθεσής του στη Βουλή, ανέφερε με λεπτομέρειες ότι, κατόπιν εντολών του κ. Παππά αφού ναυάγησε το σχέδιο για δημιουργία "Syriza Channel”, τα 3 εκατομμύρια ευρώ πήγαν για τη δημιουργία ΣΥΡΙΖΑ-εφημερίδας και συγκεκριμένα της εφημερίδας Documento, η οποία εκτός των άλλων υπηρεσιών στο κόμμα, θα αναλάμβανε και τις επιθέσεις κατά πολιτικών αντιπάλων και των συζύγων τους.

Σύμφωνα με τη μαρτυρία του, ο κ. Καλογρίτσας έπαιρνε εντολές μόνο από τον κ. Παππά και όταν διαφώνησε για τις ενορχηστρωμένες επιθέσεις του "Syriza press” σε βάρος συζύγων πολιτικών αντιπάλων του επιβλήθηκε να αποχωρήσει λαμβάνοντας απειλητικά μηνύματα από τον κ. Παππά, όπως ο ίδιος επικαλέστηκε.

- Ποια ήταν η διαδρομή των 3 εκατομμυρίων ευρώ;

- Πώς ένας εργαζόμενος σε μια εφημερίδα, στην οποία έχουν καταλήξει 3 εκατομμύρια, γίνεται στη συνέχεια ιδιοκτήτης;

- Ποιος ο ρόλος του κ. Αρτέμη Αρτεμίου στην αναζήτηση χρημάτων για τη δημιουργία του Syriza Channel;

- Είναι πράγματι οι κ.κ. Παππάς και Αρτεμίου το ίδιο ακριβώς πράγμα;

Οφείλονται απαντήσεις, τις οποίες οι εμπλεκόμενοι μέχρι σήμερα έχουν κάνει οτιδήποτε για να αποφύγουν".

6 σχόλια:

  1. ρε παιδια αυτο λεγετε το μαρτυριο της σταγονας για τον θιασο, ενας φιλος που γνωριζει μου ειπε οτι ακομη ειμαστε στο Α υπομονη και ερχετε ξεβρακωμα για τους ζαιους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλα ρε συριζαιοι εσεις ειστε ανθρωποι του λαου; τι δουλια εχετε με επιχειρηματιες; ου να μου χαθητε λοποδυτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙ ΚΛΙΜΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΟ ΜΑΓΚΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Αλαφούζος που έχει κάνει τον ΣΚΑΙ Νέα Δημοκρατία TV , o Βαρδινογιάννης με τον STAR και τον ΑΛΦΑ, που είναι φερέφωνα της ΝΔ, και το MEGA του Μαρινάκη του κουμπάρου της Μπακογιάννη, θα κληθούν ποτέ να εξηγήσουν εάν από ιδεολογία ή από προσωπικό τους συμφέρον υπερασπίζονται με τόσο πάθος τον Κυριάκο Μητσοτάκη; Ή απλά τους είχε πειράξει που ο ΣΥΡΙΖΑ τους έβαλε να πληρώσουν για τις τηλεοπτικές άδειες που κατείχαν τρεις δεκαετίες ,πουλώντας απλά εκδούλευση στα κυβερνώντα κόμματα; Ή γιατί μοιράστηκαν τα εκατομμύρια της περίφημης λίστας Πέτσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η πουτάνα θέλει να κρυφτει αλλα το ζόρι δεν την αφήνει χα...χα...λοποδυτες.

      Διαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΡΕ ΑΛΑΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News