Τετάρτη 7 Απριλίου 2021

Ολυμπία Χοψονίδου: «Μου έπεσαν τα μαλλιά, παλεύω με τα δόντια μου»


Μία συγκλονιστική αποκάλυψη έκανε η σύζυγος του Βασίλη Σπανούλη και πρώην μοντέλο, Ολυμπία Χοψονίδου, για τα προβλήματα υγείας που έχει αντιμετωπίσει κατά καιρούς μετά τις εγκυμοσύνες της.

Η σύζυγος του Βασίλη Σπανούλη, και πρώην μοντέλο, Ολυμπία Χοψονίδου έκανε μία προσωπική εξομολόγηση μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

Με αφορμή μία ερώτηση που δέχτηκε από έναν διαδικτυακό φίλο της, σχετικά με το αν έχουν παρουσιαστεί προβλήματα στην υγεία της μετά τις έξι εγκυμοσύνες, η ίδια άνοιξε την καρδιά της και μίλησε για τα θέματα που αντιμετωπίζει.

Η Ολυμπία Χοψονίδου, μεταξύ άλλων αποκάλυψε ότι της έχουν πέσει μαλλιά, παλεύει με τα δόντια της, καθημερινά προσπαθεί με τα κιλά της ενώ από τη δεύτερη εγκυμοσύνη μέχρι σήμερα ταλαιπωρείται από έναν έντονο βήχα.

Μάλιστα, το πρώην μοντέλο παραδέχτηκε ότι ο βήχας είναι τόσο συχνός που δεν μπορεί να μιλήσει ή να γελάσει χωρίς να βήξει.

«Κοίτα εκτός του ότι μου έχουν πέσει τα μαλλιά, παλεύω με τα δόντια μου ή προσπαθώ μονίμως με τα κιλά μου και την χαλάρωσή μου… Δυστυχώς στη δεύτερη εγκυμοσύνη μου ξεκίνησε ένας ασταμάτητος βήχας που όσο περνούν τα χρόνια γίνεται και χειρότερος. Έχω φτάσει σε σημείο να μην μπορώ να μιλήσω σε άνθρωπο χωρίς να βήξω. Δεν μπορώ να γελάσω ή να κλάψω με την ψυχή μου. Και μετά από πολλές εξετάσεις, θεραπείες για άσθμα, αλλεργίες, έχω πάρει κορτζόνες αλλά τίποτα. Σήμερα επισκέφτηκα έναν γιατρό, ο οποίος μάλλον έχει βρει λύση στο πρόβλημά μου. Θα σας ενημερώσω όταν πάνε όλα καλά. Εύχομαι μια μέρα να γελάσω με την καρδιά μου τόσο δυνατά που θα με ακούσει όλη η γειτονιά», έγραψε η Ολυμπία Χοψονίδου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News