Τρίτη 6 Απριλίου 2021

«Αποτελείωσε την κόρη μου και κάρφωσε το μαχαίρι στη καρδιά του γιου μου»


Ο τραγικός πατέρας που είδε τα δύο του παιδιά να πέφτουν νεκρά και τη γυναίκα του να τραυματίζεται μέσα στο σπίτι τους στη Μακρινίτσα του Πηλίου, από το μαχαίρι του πρώην γαμπρού του μιλάει στο newsit.gr και περιγράφει τις ανατριχιαστικές στιγμές που διαδραματίστηκαν χθες το βράδυ.

«Ο πρώην γαμπρός μου πήρε τηλέφωνο την κόρη μου και της είπε να βγει έξω για να δει το παιδί. Η κόρη μου του είπε ότι στην κατάσταση που ήταν εκείνη τη στιγμή δεν θα έβγαινε έξω. Παράλληλα η γυναίκα πήρε τηλέφωνο την αστυνομία», λέει ο Αποστόλης Τσάπας, ενώ τα δάκρυα τρέχουν στο πρόσωπο του και συνεχίζοντας προσθέτει: «Αυτός τότε άρχισε να τα σπάει όλα. Δεν μπόρεσε να μπει από την πάνω πόρτα και κατέβηκε και πάλι κάτω».

Τελικά ο 31χρονος δράστης κατάφερε να μπει στο εσωτερικό του σπιτιού από ένα παράθυρο του ισογείου. Η πρώτη που αντίκρισε ήταν η πεθερά του. 

«Η πρώτη που βρέθηκε μπροστά του και χτύπησε ήταν η γυναίκα μου. Κατέβηκε και η κόρη μου που ήταν στον επάνω όροφο του σπιτιού και όταν βρέθηκε μπροστά του την αποτελείωσε. Την ώρα που έβγαινε έξω από το σπίτι έρχονταν ο γιος μου. Τον χτύπησε με το μαχαίρι στην καρδιά. Εγώ προστάτευα το ανήλικο εγγόνι μου τι να κάνω», διηγείται στο newsit.gr ο πατέρας της Κωνσταντίνας και του Γιώργου, Αποστόλης Τσάπας.

.  

Στην αυλή του σπιτιού της οικογένειας στην Μακρινίτσα τις τελευταίες ώρες προσέρχεται όλο και περισσότερος κόσμος προκειμένου να συλλυπηθεί τους χαροκαμένους γονείς.

Ο δράστης του φονικού οδηγήθηκε στον ανακριτή κάτω από πολύ αυστηρά μέτρα ασφαλείας και πήρε προθεσμία να απολογηθεί την Παρασκευή.

Πηγή: newsit.gr

Ρεπορτάζ: Άγγελος Λαμπίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News