Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

Κ. Ιγνατιάδου για Γ. Γάτσου: «Εργάζεται σε πολιτικό γραφείο και είναι υποτακτική στον εργοδότη της»


Δήλωση της Δημάρχου Σκύδρας Κατερίνας Ιγνατιάδου:

Εμείς τιμάμε τον λόγο μας και κάνουμε πράξη όσα πρεσβεύουμε.

Πιστεύουμε στην ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΓΚΥΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΑΤΤΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΥΒΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ, ΠΟΥ ΥΨΩΝΕΙ ΠΑΡΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΛΟΓΟ, ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΟΤΑΝ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ, ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΗΣΟΥΝ, ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ...

Εμείς κάνουμε πράξη την ακομμάτιστη τοπική αυτοδιοίκηση, οι συνεργάτες μου επιλέγονται με τα κριτήρια της ικανότητας, της εντιμότητας, της καθαρότητας και είναι δίπλα μου και κοντά μου στην πρώτη γραμμή, ανεξαρτήτως κομματικής τοποθέτησης.

Και έτσι ακομμάτιστη πρέπει να είναι η τοπική αυτοδιοίκηση και θα δώσω ένα παράδειγμα: ο δήμαρχος Αμπελοκήπων κος Λάζαρος Κυρίζογλου, που κομματικά ανήκει στον χώρο της ΝΔ εκλέγεται με ποσοστό 70% σ ένα δήμο που Πανελλαδικά δίνει το μεγαλύτερο ποσοστό στο Σύριζα, διότι είναι ένας καλός δήμαρχος...

Η δημοτική σύμβουλος κα Γάτσου, χθες στη συνεδρίαση του Δ.Σ. με "μάλωσε" λέγοντας να προσέχω την συμπεριφορά μου απέναντι στην κυβέρνηση και στον αντιπεριφερειάρχη Πέλλας, για τους οποίους όπως ισχυρίστηκε εκφράζομαι άσχημα δημόσια!!

Καταρχάς είναι μέγα ψέμα ότι εκφράζομαι άσχημα, εγώ έχω πολιτικό λόγο, επιχειρήματα, γνώσεις και την ικανότητα να τοποθετηθώ δημόσια, υπερασπιζόμενη τα δίκαια του δήμου, που έχω την τιμή να εκπροσωπώ και δεν είμαι υποτελής και υποτακτική σε κόμματα, ούτε έχω κανενός είδους εξάρτηση από κάποιο κόμμα, όπως η κα Γάτσου, η οποία εργάζεται σε πολιτικό γραφείο και επειδή αυτή είναι υποτακτική στον εργοδότη της, κάνει υποδείξεις και στη δήμαρχο να κάνει το ίδιο!!!

Την κάλεσα μάλιστα να πει, έστω μία φορά που εκφράστηκα άσχημα ή απρεπώς για θεσμικούς παράγοντες και μου είπε, μην γελάσετε σας παρακαλώ: " κάνατε καρδούλα στον κο Χατζηιωαννίδη και γράψατε προεδράρα στο facebook" !!

Θεέ μου, τι άλλο θα ακούσουμε; είναι πολιτικά επιχειρήματα αυτά; είναι λόγος για δημοτικό συμβούλιο;

Ως δήμαρχος το μόνο που με ενδιαφέρει είναι το συμφέρον του δήμου μου και η προάσπιση των αιτημάτων του, όπως έκανα και το 2015 όταν στις 20-4-2015 η τότε κυβέρνηση επιχείρησε να πάρει τα χρηματικά αποθέματα των δήμων, όπως έκανα και με το Μακεδονικό και όπως έκανα και κάνω κάθε φορά που θίγονται συμφέροντα του δήμου μου...

Είμαι μόνο ΔΗΜΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ, χωρίς καμία κομματική ή άλλη εξάρτηση, είμαι ελεύθερη και αδέσμευτη, λειτουργώ με μοναδικό κριτήριο το καλό του τόπου μου, υπερασπίζομαι και θα υπερασπίζομαι πάντα τον δήμο μου, καταθέτοντας την αλήθεια και μόνο!

1 σχόλιο:

  1. Τώρα που τα χρηματικά αποθέματα είναι πάλι σε διαχείριση από την τράπεζα της Ελλάδος.... είπατε τίποτα; Γιατί τότε είχατε βγεί στα κάγκελα.... τώρα; Δεν άκουσα τίποτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News