Παρασκευή 3 Ιουλίου 2020

ΠΑΣ Σκύδρα: Αποχωρεί από τον προεδρικό θώκο ο Κώστας Μποζίδης

Διαβάστε την ανακοίνωση του Κώστα Μποζίδη

Όλα τα ωραία... Κάποτε τελειώνουν...

Ήρθε η στιγμή, μετά από 3 χρόνια παρουσίας μου στον ΠΑΣ ΣΚΥΔΡΑ, και έχοντας υπηρετήσει αυτή την ομάδα από όλα τα πόστα (παίκτης-προπονητής-Προεδρος), με βαριά πλέον καρδιά, ανακοινώνω την απόφαση μου να αποχωρήσω από τον προεδρικό θώκο αυτής της ομάδας, κάνοντας χώρο σε κάποιους νέους ανθρώπους με περισσότερο χρόνο, όρεξη και ζωντάνια, να συνεχίσουν αυτό που ξεκίνησα εγώ με τους συνεργάτες μου το καλοκαίρι του 2017.

Μέσα σε αυτά τα χρόνια, και έχοντας περάσει μπόρες, καταιγίδες αλλά και πολλές λιακάδες, έχω γνωρίσει ανθρώπους όλων των ειδών και τους ευχαριστώ όλους που βρέθηκαν στον δρόμο μου.

Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ποδοσφαιριστές που συνεργάστηκα μαζί τους αυτά τα χρόνια , καθώς επίσης και όλους τους ανθρώπους που στήριξαν την προσπάθεια μας από την πρώτη μέχρι και την τελευταία ημέρα της διοίκησης μας .

Ειδικά , θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου , που ήταν κολόνες δίπλα μου , και δεν με άφησαν ποτέ μόνο μου στο δύσκολο αυτό έργο που διαπραταμε.

Η ομάδα από σήμερα , είναι στην διάθεση οποιουδήποτε θέλει να ασχοληθεί ενεργά με αυτήν .

Επίσης , όλοι οι μέχρι τώρα ποδοσφαιριστές της ομαδος , είναι ελεύθεροι να επιλέξουν τον επόμενο σταθμο της καριέρας τους .

Σε περίπτωση που δεν βρεθεί κάποιος αξιόλογος άνθρωπος να συνεχίσει την πορεία της ομαδος , δυστυχώς τα «φώτα» της θα σβήσουν και αυτό θα είναι κάτι πολύ λυπηρό για την πόλη της Σκυδρας .

Ελπιζω , μετά και από τρεις άκαρπες γενικές συνελεύσεις , να βρεθεί κάποιος άνθρωπος να ασχοληθεί με την ομάδα που λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων αναγκάζομαι να αφήσω .

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα τόσα χρόνια που περάσαμε μαζί . Θα είμαι πάντα εδώ , να βοηθάω αυτή την ομάδα , που μακάρι να υπάρχει και αύριο .

Με τιμή
Ο Προεδρος του ΠΑΣ ΣΚΥΔΡΑ
ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΟΖΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News