Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019

Νίκη Ποζίδου: «Στέκομαι πάντα δίπλα στον Κυριάκο Μητσοτάκη»

Δήλωση Νίκης Ποζίδου

Η πολιτική και η ενασχόλησή μου με τα κοινά έχει έναν και μόνο στόχο. Την προσφορά στους συμπολίτες μου που με έχουν τιμήσει με την εμπιστοσύνη τους όλα αυτά τα χρόνια μέσω της καθημερινής επαφής που έχω μαζί τους.

Ως φυσικό επακόλουθο αυτής της άριστης και αγνής σχέσης με τους συμπολίτες μου, ήταν η αναγνώριση της προσφοράς μου από τον Πρόεδρο του κόμματος Κυριάκο Μητσοτάκη και η πρόταση από το κόμμα της ΝΔ να κατέλθω υποψήφια στις επερχόμενες εκλογές.

Η συμμετοχή μου στα ψηφοδέλτια της ΝΔ και η επιλογή του προσώπου μου από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, αποτελεί για μένα μέγιστη τιμή και με βοηθά να κάνω πράξη αυτό που επιθυμώ: Την προσφορά μου με όσες δυνάμεις διαθέτω στους πολίτες της περιοχής μου.

Στέκομαι πάντα δίπλα στον Κυριάκο Μητσοτάκη και απέναντι σε μηχανισμούς και σκιές που μας οδηγούν στο παρελθόν και όχι στο μέλλον.

Νίκη Ποζιδου
Υπ. Βουλευτής Νέας Δημοκρατίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News