Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023

Σταύρος Βαφειάδης: «Στηρίζω τις επιλογές μου και παραμένω σταθερός στις αρχές και τις αξίες μου»


Θέλοντας να ευχαριστήσω τον Δημήτρη Μπίνο για την εμπιστοσύνη που διαχρονικά δείχνει προς το πρόσωπό μου, αισθάνομαι την ανάγκη να αναφερθώ στους λόγους που στηρίζω την υποψηφιότητά του.

Προσωπικά, έχω επιλέξει να στηρίζω τις επιλογές μου και να παραμένω σταθερός στις αρχές και τις αξίες μου. Ιδιαίτερα όταν αυτές οι επιλογές με δικαιώνουν στο πέρασμα του χρόνου. Η επιλογή μου να στηρίξω το Δημήτρη Μπίνο και να είμαι υποψήφιος μαζί του, με δικαίωσε πολύ πιο γρήγορα απ' όσο περίμενα. Πρόκειται για έναν άνθρωπο ηθικό, αξιοπρεπή, ακούραστο. Έναν άνθρωπο που βάζει πάνω απ' όλα το συλλογικό συμφέρον και που έχει πολλά ακόμα να δώσει στην τοπική αυτοδιοίκηση. Είναι άνθρωπος, που ως Δήμαρχος δεν έκανε εκπτώσεις και κράτησε ψηλά τις αρχές με τις οποίες πολιτεύτηκε. Προτίμησε να χάσει, παρά να υποκύψει σε πρακτικές με τις οποίες διαφωνούσε και οι οποίες πηγαίνουν τον τόπο μας πολλά χρόνια πίσω.

Επιλέγω να στηρίζω τον Δημήτρη Μπίνο, για όλους τους παραπάνω λόγους, αλλά κυρίως γιατί στην στείρα πολιτική αντιπαράθεση προτάσσει τον προγραμματικό λόγο και τις ρεαλιστικές προτάσεις.

Σταύρος Η. Βαφειάδης

Δημοσιογράφος

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δ. Αλμωπίας

2 σχόλια:

  1. Σταύρο έπραξες το αυτονόητο. Συνέχισε και θα δεις ότι ο κόσμος είναι στο πλευρό σου. Οι αξίες αναγνωρίζονται και οι πολίτες του Δήμου θα το αποδείξουν. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σταύρο δε χρειάζεται να εξηγείς. Όλοι ξέρουν ποιος είσαι και την ποιότητά σου σαν άνθρωπος.Προχώρα και θα δικαιωθείς. Σε στηρίζουμε και είμαστε μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News