Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023

«Είπα "θα πεθάνω" και έκανα την προσευχή μου» - Συγκλονίζει επιβάτης που σώθηκε από την τραγωδία των Τεμπών


Μια ακόμη μαρτυρία για το φονικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη έρχεται στο φως της δημοσιότητα από έναν επιβάτη του τρίτου βαγονιού. Ο άνδρας περιέγραψε πως λιποθύμησε κατά τη σύγκρουση των τρένων και όταν συνήλθε έκανε την προσευχή του νομίζοντας ότι θα πεθάνει.

Ο κ. Κατσιούλης μίλησε στο Mega και περιέγραψε με τρεμάμενη φωνή όσα έζησε το βράδυ της Τρίτης (28.2.2023) κατά τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.

«Πρώτα θέλω να εκφράσω την αμέριστη συμπαράστασή μου στις οικογένειες των θυμάτων. Είναι η 5η μέρα και ακόμα δεν το σκέφτομαι. Προσπαθώ να καταλάβω ότι ζω, γιατί πέρασα έναν πραγματικό εφιάλτη. Είναι τρομακτική η στιγμή της έκρηξης, το ότι είμαι ζωντανός είναι ένα θαύμα, τώρα το συνειδητοποιώ και τρέμει η καρδιά μου. Ήμουν στο 3ο βαγόνι στη θέση 47.

Την στιγμή της έκρηξης πετάχτηκα περίπου 30 εκατοστά, από τη στιγμή που άνοιξα τα μάτια μου, αντίκρισα ένα σκοτάδι, καπνό και μετά από 1-2 δευτερόλεπτα άρχισε να φωνάζει ο κόσμος. Προσπάθησαν 2 κοπέλες να βγουν από την δεξιά μεριά και φώναξαν “παιδιά υπάρχει φωτιά δεν μπορούμε να βγούμε”. Εκείνη την ώρα το βαγόνι γέμιζε καπνό, και φώναζαν τα παιδιά να ανοίξουν τα κινητά», είπε αρχικά.

«Εμένα με πέταξε 30 εκατοστά στα διπλανά καθίσματα, και έχω κάταγμα στη μύτη, στο κεφάλι, τραύματα στο κεφάλι, η δεξιά μου πλευρά είναι όλη σχεδόν τραυματισμένη, με μώλωπες. Έχασα τις αισθήσεις μου για ένα λεπτό και μετά όταν επανήλθα είδα αυτό με τον καπνό. Βγήκα επειδή έσπασε ένα παιδί ένα παράθυρο. Εκείνη την ώρα είπα “θα πεθάνω” και ξεκίνησα να κάνω την προσευχή μου. Δεν ήθελα να συνειδητοποιήσω ότι θα πεθάνω. Το παιδί έσπασε το τζάμι, βγήκε μία κοπέλα, δεύτερος βγήκα εγώ, απέναντί μου καθόταν μία κυρία με 2 παιδιά η οποία βγήκε και εκείνη, και μετά όταν βγήκαμε είχε ύψος και νόμιζα ότι είμαστε σε γέφυρα είχε παντού σίδερα και υπέθεσα ότι χτυπήσαμε στη γέφυρα. Το βαγόνι ήταν μπαταρισμένο», συμπλήρωσε ο κ. Κατσιούλης.

«Επικρατούσε πανικός αλλά υπήρχε μεγάλη βοήθεια από όλους τους ανθρώπους, δεν θέλαμε να φύγουμε, δε μας πήγαινε η καρδιά. Βοηθούσαμε όλους όσους μπορούσαμε. Δε θυμάμαι κάποιον από τα παιδιά που σκοτώθηκαν», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News