Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2022

Ομαδικός βιασμός στο Ίλιον: Σοκάρουν τα SMS των κατηγορουμένων - «Σβήσε τα βίντεο γιατί σας ψάχνουν»


Νέες, συγκλονιστικές αποκαλύψεις βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με την υπόθεση-σοκ του ομαδικού βιασμού του 15χρονου στο Ίλιον.

Οι εξελίξεις στην υπόθεση είναι συνταρακτικές, καθώς ο νεαρός που αναζητούνταν φέρεται να εμφανίστηκε στις Αρχές και αναμένεται να απολογηθεί αύριο ή μεθαύριο, ενώ ένας ακόμη 15χρονος εμπλεκόμενος οδηγήθηκε σήμερα στη φυλακή.

Από την αρχική δικογραφία με τους 8 κατηγορούμενους δεν είχαν εντοπιστεί δύο ανήλικοι -δύο 15χρονοι-, ο ένας εκ των οποίων υπήκοος Βουλγαρίας.

Τα SMS που έστελναν μεταξύ τους οι κατηγορούμενοι

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με το Star, οι κατηγορούμενοι τις ημέρες προτού συλληφθούν προσπαθούσαν να καλύψουν τα ίχνη τους, όπως φαίνεται και από τις συνομιλίες που είχαν δύο από αυτούς μέσω μηνυμάτων:

Κατηγορούμενος 1: Λοιπόν, άμα έχεις βίντεο, σβήστα όλα γιατί σας ψάχνουν.

Κατηγορούμενος 2: Δεν έχω τίποτα.

Κατηγορούμενος 1: Ωραία, άμα έχεις λέω. Πες και στους άλλους να τα σβήσουν.

Μάλιστα, το ίδιο πρόσωπο επικοινώνησε και με άλλον κατηγορούμενο:

Κατηγορούμενος 1: Εγώ, μπρο, πουθενά δεν τα έχω δείξει, δεν ξέρω πώς έγινε.

Κατηγορούμενος 2: Εγώ σου λέω απλά ότι σας ψάχνουν.

Κατηγορούμενος 1: Κι εσένα δεν σε ψάχνουν; Κάτι τέτοιο άκουσα.

Κατηγορούμενος 2: Εμένα με χρέωσαν τσάμπα. Δεν ήμουν στο βίντεο, από όσο θυμάμαι.

Επικοινωνία και με το θύμα

Σύμφωνα πάντοτε με το Star, ο ίδιος κατηγορούμενος είχε επικοινωνίες και με τον 15χρονο καταγγέλλοντα και θύμα του ομαδικού βιασμού. Ο λόγος για τον οποίο επικοινώνησε μαζί του ήταν για να τον πείσει πως δεν βρισκόταν ανάμεσα στους δράστες.

Κατηγορούμενος: Αδερφέ, εγώ χρέωμα γιατί έχω; Δεν υπήρχα στο βίντεο καν. Έχεις κάποιο πρόβλημα μαζί μου;

Καταγγέλλων: Γενικά με αυτά που γίνονταν και όσους τα έκαναν έχω.

Κατηγορούμενος: Εντάξει, προσωπικά μαζί μου λέω.

Καταγγέλλων: Εσύ θες να μου πεις ότι δεν το έκανες ποτέ;

Κατηγορούμενος: Γιατί ρε αδερφέ; Εγώ δεν σε είχα στόχο ποτέ.

Καταγγέλλων: Μη με κοροϊδεύεις κι εσύ τώρα.

Κατηγορούμενος: Όχι ρε, δεν σε κοροϊδεύω.

Καταγγέλλων: Δεν θυμάσαι στο σχολείο όταν είχες έρθει, έλεγες για αυτό που είχε γίνει σε παιδιά της τάξης μου;

Κατηγορούμενος: Τι; Πότε;

Καταγγέλλων: Όταν είχες έρθει στο σχολείο.

Κατηγορούμενος: Σε έναν το είπα. Δεν έχω δείξει και σε κανέναν το βίντεο. Δεν το είχα καν.

Καταγγέλλων: Συμμετείχες κι εσύ. Μη μου λες ότι δεν συμμετείχες. Το θυμάμαι πολύ καλά.

Κατηγορούμενος: Τι λες ρε; Πας καλά; Είσαι τρελός;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News