Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2022

Στην αντεπίθεση ο Πάτερ Αντώνιος: «Καμία ασέλγεια, θα πέσετε από τα σύννεφα με τις αποκαλύψεις»


Ο πάτερ Αντώνιος σπάει τη σιωπή του και αρνείται τις κατηγορίες περί ασέλγειας ενώ παράλληλα προειδοποίησε ότι έρχονται αποκαλύψεις.

Την υπεράσπισή του έχουν αναλάβει τρεις δικηγόροι, με τον πατέρα Αντώνιο να τονίζει, σύμφωνα με το Star, ότι οι καταγγελίες για ασέλγεια δεν ισχύουν και ότι «θα πέσουν από τα σύννεφα με ό,τι βγει στο φως».

«Καμία ασέλγεια δεν υπάρχει σε κανένα παιδί. Θα απαντήσω σε όλα. Θα πέσετε από τα σύννεφα με ότι βγει στο φως. Ο καθένας θα αναλάβει τις ευθύνες του» λέει χαρακτηριστικά ο πάτερ Αντώνιος.

Σύμφωνα με το Star, οι έμπιστοί του αναφέρουν ότι είναι σε άθλια κατάσταση και «ανεβαίνει» έναν Γολγοθά, προσθέτοντας ότι «ο πατέρας θα αποκαθηλωθεί, θα σταυρωθεί και θα αναστηθεί».

Εν τω μεταξύ, μορφή χιονοστιβάδας έχουν λάβει οι εξελίξεις στην υπόθεση της Κιβωτού του Κόσμου, καθώς μετά τις σοκαριστικές καταγγελίες, οι αστυνομικές αρχές που κάνουν «φύλλο και φτερό» τις δομές της ΜΚΟ προχώρησαν στην πρώτη σύλληψη.

Συγκεκριμένα, πέρασαν χειροπέδες στην υπεύθυνη της δομής στην Καλαμάτα, μόλις εντόπισαν ένα περίστροφο κλειδωμένο μέσα σε ένα συρτάρι, το οποίο φέρεται πως δεν ήταν δηλωμένο.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, η διοικητική υπάλληλος ισχυρίστηκε ότι το περίστροφο είχε βρεθεί σε προγενέστερο χρόνο κατά τη διάρκεια εργασιών καθαρισμού στο κτήριο που στεγάζεται η δομή. Συνελήφθη για παράβαση του νόμου περί όπλων, ωστόσο αργότερα αφέθηκε ελεύθερη κατόπιν προφορικής εντολής του εισαγγελέα.

Ακόμα, στην Καλαμάτα βρέθηκαν σε κάδο απορριμμάτων κάποιες αποδείξεις και τιμολόγια της «Κιβωτού», του μηνός Νοεμβρίου, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το ίδιο φέρεται να συνέβη και στην δομή της Χίου κατά τις χθεσινές έρευνες της Αστυνομίας.

Σημειώνεται, ότι μετά τη δομή στον Κολωνό, έρευνες πραγματοποιήθηκαν χθες στις δομές στην Χίο, έπειτα στην Καλαμάτα και το μεσημέρι της Παρασκευής στα Ιωάννινα.

Στο «κάδρο» των ερευνών 15 άτομα

Εν τω μεταξύ, από την Οικονομική Αστυνομία διεξάγονται έρευνες σε όλες τις δομές της Κιβωτού του Κόσμου, και σε ό,τι αφορά τα πρόσωπα η έρευνα εστιάζει σε 15 άτομα που διοικούσαν την Οργάνωση.

Τα στελέχη της υπηρεσίας παρέλαβαν όλα τα βιβλία και στοιχεία που υπήρχαν, προκειμένου να μελετηθεί και διευκρινιστεί κάθε λεπτομέρεια της οικονομικής διαχείρισης και πού πήγαιναν τα χρήματα, τα οποία προέρχονταν κυρίως από δωρεές.

Τα πρόσωπα αυτά είναι ο πατήρ Αντώνιος, η πρεσβυτέρα και η μητέρα του, που φέρονται ως μέτοχοι στη μη κερδοσκοπική εταιρεία, επτά μέλη του πρώην ΔΣ και πέντε διευθυντικά στελέχη.

«Με κρατούσαν με αλυσίδες» - Νέα συγκλονιστική καταγγελία

Οι αποκαλύψεις ωστόσο γύρω από την υπόθεση της δομής δεν σταματούν στα οικονομικά και στις εφόδους της αστυνομίας. Οι καταγγελίες πρώην τροφίμων διαδιέχονται η μία την άλλη, καθώς ολοένα και περισσότερα παιδιά σπάνε τη σιωπή τους για όσα βίωσαν.

Μιλώντας στο MEGA, πρώην τρόφιμος της «Κιβωτού» αποκάλυψε ότι τον κρατούσαν κλεισμένο με αλυσίδες στο δωμάτιό του για να μην μπορεί να βει όταν τον έβαζαν τιμωρία.

«Ήμουν το παιδί που με είχαν με αλυσίδες. Επειδή είχαμε μπαλκονόπορτα και παράθυρο στο δωμάτιο, μου έβαλαν αλυσίδες στο παράθυρο και στην μπαλκονόπορτα για να μην μπορώ να βγαίνω από το δωμάτιο όταν με κλειδώνουν. Ήμουν 16 – 17.

- Και έμεινες πόσο καιρό με τις αλυσίδες στο δωμάτιο;

- Αρκετούς μήνες, δε θυμάμαι. Αλλά δεν ήμουν εντελώς κλειδωμένος, πήγαινα σχολείο κανονικά.

- Πήγαινες σχολείο, γυρνούσες και σε είχαν στο δωμάτιο που ήταν κλειδωμένες οι πόρτες και τα παράθυρα και έμπαινες μέσα.

- Ναι. Δεν ξέρω απλά εντάξει. Δεν ήμουν κι εγώ από τα πιο ήσυχα παιδιά. Ίσως ήταν ένας τρόπος με τον οποίο διόρθωναν τα ελαττώματα τα οποία είχα. Έχω περάσει που έχω περάσει δύσκολα δεν θέλω να με πάνε και σε φυλακή ανηλίκων ή οτιδήποτε».

Ο ίδιος ανέφερε στη συνέχεια πως τον ακρατούσαν σε απομόνωση, για να μην έχει επαφές με τα άλλα παδιά:

«Δεν ήμουν και από τα πιο ήσυχα παιδιά. Ήμουν αντιδραστικός γενικά. Καθόμουν περισσότερο απομόνωση. Να μένω μόνος σε ένα δωμάτιο χωρίς να έχω επαφή με τα υπόλοιπα παιδιά γιατί ήμουν κακή επιρροή.

Θυμάμαι όταν ήμουν απομόνωση και δεν με άφηναν να πάω σχολείο. Ήμουν έξω από την πόρτα και πηγαίνοντας για τα ζώα η αδελφή μου με χαιρετούσε. Εκείνο το διάστημα για ένα μικρό χρονικό διάστημα δεν με άφησαν να πάω σχολείο.

Δεν ήταν πολύ γιατί γενικά τα παιδιά τα παιδιά που είχαν καλούς βαθμούς δεν μας σταματούσαν.

Τέλος, έκανε λόγο για βίαιη συμπεριφορά σε βάρος του από ανώτερο στέλεχος της δομής: «Εντάξει δεν υπερασπίζομαι εντελώς, ήταν τραγική μέθοδος. Ένας συγκεκριμένος κύριος, υψηλό στέλεχος. Άμα θέλετε λέω και το όνομα του. Εμένα δεν με πειράζει αλλά δεν θέλω να δημιουργήσω πρόβλημα σε κανέναν. Ήμασταν από το πρωί μετά τις 10 -10:30 μαζεύαμε κουκουνάρια πίσω στην τραπεζαρία μας κι εγώ επειδή βαρέθηκα πήγα στο δωμάτιο μου.

«Τσαντίστηκα και νευρίασα που δεν πήγαμε να παίξουμε. Πήγα στο δωμάτιο μου και ήρθε αυτός ο παιδαγωγός, ο υπεύθυνος διευθυντής από την Αθήνα. Είχαμε κάτι κρεβάτια κουκέτες, τραβάει τις κουκέτες, τις ανοίγει απότομα με θυμό. Με τράβαγε από το χέρι να πάμε έξω του έλεγα ‘δε θέλω. Φώναζε, φώναζα κι εγώ και μου έσκασε μια και μετά αναγκάστηκα και πήγα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News