Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2022

Λένα Δροσάκη για Πέτρο Φιλιππίδη: «Μου είπε "αν δεν μου κάτσεις, δε θα περάσεις"»


Σοκάρει η κατάθεση της ηθοποιού Λένας Δροσάκη στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας για την υπόθεση του Πέτρου Φιλιππίδη. Η ηθοποιός άρχισε την αφήγηση της από την στιγμή που ήταν μαθήτρια στη σχολή του Γιώργου Αρμένη.

Η Λένα Δροσάκη, που μαζί με την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους και την Πηνελόπη Αναστασοπούλου είχαν καταθέσει καταγγελία στο ΣΕΗ κατά του Πέτρου Φιλιππίδη για αδικήματα τα οποία αφορούν την προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας και έχουν παραγραφεί, ιδιαίτερα ταραγμένη περιέγραψε τα όσα βίωσε από το 2007 και μετά όταν γνώρισε τον κατηγορούμενο.

«Το 2007 με τις συμμαθήτριες μου πήγαμε στα γυρίσματα του Λάκη Γλυκούλη. Ο κατηγορούμενος μας ξενάγησε στο χώρο και μας πήγε στην ταράτσα. Εκεί θυμάμαι να του δίνω το κινητό μου. Ξεκίνησε μία επικοινωνία μαζί μου, μου έστελνε μηνύματα και με πήρε τηλέφωνο και αυνανιζόταν. Εγώ έλεγα ποιος είναι και μου έλεγε “έχω κ…, θέλω να σε χ…”. Του έλεγα κύριε Φιλιππίδη σας παρακαλώ. Προφανώς αυτό του άρεσε. Δεν είχα το σθένος να το κλείσω. Θεωρούσα πως έπρεπε να ακούσω μέχρι το τέλος» περιέγραψε η γνωστή πρωταγωνίστρια.

Η μάρτυρας βρήκε ξανά μπροστά της, τον Πέτρο Φιλιππίδη, λίγο πριν δώσει εξετάσεις στο υπουργείο Πολιτισμού για την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Εκεί, όπως είπε, ο Πέτρος Φιλιππίδης της είπε “θέλω να μου κάτσεις, αν δεν μου κάτσεις δε θα περάσεις“…

«Θυμάμαι ότι ήμουν πάνω στη σκηνή και εκείνη τη στιγμή μπαίνει ο κατηγορούμενος και κατευθύνεται προς την κριτική επιτροπή, τον προλογούν, εγώ “πάγωσα” και τα έχασα και φεύγοντας, κοιτώντας προς τα εκεί, θυμάμαι την κίνηση που μου έκανε “στο είπα ότι έχω δύναμη να μην περάσεις”» κατέθεσε η μάρτυρας.

Όπως εξήγησε η Λένα Δροσάκη τις εξετάσεις δεν τις πέρασε καθώς προφανώς και “τα έχασε”. Στη συνέχεια, η μάρτυρας ανέφερε πως το το 2015 βραβεύτηκε με το βραβείο «Μελίνα Μερκούρη».

«Συναντώ τη βοηθό του, Μ.Κ, για να μου πάρει συνέντευξη. Ήταν πολύ φιλική και κάναμε παρέα και βγαίναμε. Με καλεί να δούμε μία παράσταση που είχε σκηνοθετήσει ο Φιλιππίδης και πάμε να φάμε και συνειδητοποιώ ότι ήταν εκεί ο κατηγορούμενος σου τραπέζι. Εγώ έπαθα σοκ. Ήταν σαν να μην είχε συμβεί ποτέ τίποτα. Μου έλεγαν για τη σχέση τους, κάνανε χιούμορ, κλπ. Εγώ συμμετείχα ήταν σαν να ήταν όντως η πρώτη μας συνάντηση» τόνισε η μάρτυρας.

Η μάρτυρας περιέγραψε πως η βοηθός του Πέτρου Φιλιππίδη, με την οποία διατηρούσε τυπική επαφή, σε άλλο χρονικό σημείο της είχε πει ότι επειδή ο κατηγορούμενος την ανέφερε σε μία εκπομπή, της χρωστάει. «Μου έστειλε 48 απόσπασμα και μου είπε “χρωστάς στον Πέτρο σε ανέφερε στην εκπομπή”. “Από που και ως που;” της είπα, αλλά μου άσκησε τέτοια πίεση που μπήκα στη διαδικασία και του έστειλα στο instagram μήνυμα» τόνισε η Λένα Δροσάκη. 

Η βοηθός του Πέτρου Φιλιππίδη προσέγγισε και πάλι την μάρτυρα όταν ετοίμαζε ένα σήριαλ ο ηθοποιός μαζί με τον Γιάννη Μπέζο. «Εγώ της είπα ότι ήμουν στο Εθνικό και έχω κάθε μέρα πρόβες και δε γίνεται. Εκείνη επέμενε και ζήτησα ένα υπέρογκο ποσό και η παραγωγή του είπε όχι. Η Μ.Κ, μου μετέφερε δυσαρέσκεια Φιλιππίδη ότι είμαι αγνώμων». 

Πρόεδρος: Εσείς συνεχίσατε να κάνετε παρέα με τη συγκεκριμένη κοπέλα;

Μάρτυρας: Νόμιζα ότι κρατάω τα πράγματα σε ασφαλή δρόμο. Παιδιά από το χώρο μου έλεγαν τι κάνεις παρέα με αυτή; Δεν ξέρεις ποια είναι;

Αναφερόμενη στην παράσταση με παραγωγό την Κάτια Δανδουλάκη περιέγραψε πως δέχτηκε να συμμετάσχει παρά το γεγονός ότι ο Φιλιππίδης θα ήταν σκηνοθέτης. «Μου μίλησε τόσο όμορφα για μένα και για την πορεία μου, ήταν τόσο τιμητικό. Της είπα τεράστιο ποσό για να αποφύγω. Μου είπε “θα τα έχεις”. Της λέω “ο Φιλιππίδης θα παίζει στην παράσταση;”, “όχι” μου λέει, “θα σκηνοθετήσει μόνο”. Μου είπε ότι θα είμαι υπό την προστασία της» ανέφερε.

Το τι συνέβη μετά όπως το περιέγραψε η Λένα Δροσάκη στο δικαστήριο ήταν εφιαλτικό. «Στις πρόβες η κατάσταση ήταν έκρυθμη. Αν εγώ μιλούσα στο διάλειμμα με έναν από τους συναδέλφους, η πρόβα δεν θα ήταν εύκολη. Κάθε φορά που με έβλεπε να μιλάω με κάποιον συνάδελφο γινόταν χαμός», κατέθεσε η ηθοποιός, περιγράφοντας πως κάποια στιγμή ο Πέτρος Φιλιππίδης είχε μία τρομερή έκρηξη και φώναζε για ασήμαντη αφορμή ότι δεν τον σέβονται και συνωμοτούν εναντίον του.

«Δε ξέρω γιατί τα έκανε όλα αυτά, αν γέλαγα εγώ μαζί με κάποιον συνάδελφό μου, είχε μια τρομερή έκρηξη, άρχισε να προσβάλλει, αδιανόητες καταστάσεις. Του μίλησα και του ζήτησα σεβασμό. Το τι άκουσα και δεν άκουσα δε λέγεται. Μου έλεγε να φύγω και ότι δεν θα ξαναβρώ δουλειά. Σε ένα διάλειμμα πήγε στην γραμματέα του και φώναζε “ποιος είναι ο Θεός εδώ; Εγώ” απαντούσε. Ενημέρωσα την κ. Δανδουλάκη ότι θα φύγω δεν μπορώ να συνεχίσω έτσι και εκείνη μου είπε “δεν θα φύγετε εσείς, δεν κάνατε τίποτα» τόνισε η μάρτυρας.

Η κατάθεση της Λένας Δροσάκη στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο θα συνεχιστεί αύριο (25.11.2022).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News