Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022

Δέσποινα Μοιραράκη: Με τιμές ναυάρχου το τελευταίο αντίο στον συζυγό της, Γιάννη Κοντούλη


Το τελευταίο αντίο θα πει σήμερα η Δέσποινα Μοιραράκη στον αγαπημένο σύζυγό της, Γιάννη Κοντούλη, που έφυγε από τη ζωή μετά από γενναία μάχη με τον καρκίνο. Η κηδεία θα γίνει στις 12:00 στη Μητρόπολη Αθηνών με τιμές ναυάρχου και η ταφή στο νεκροταφείο Γλυφάδας.

«Η εξόδιος ακολουθία του αγαπημένου μου συζύγου, Γιάννη Κοντούλη θα γίνει Τετάρτη 29 Ιουνίου στη Μητρόπολη Αθηνών στις 12:00. Θα αποδοθούν τιμές Ναυάρχου από το Πολεμικό Ναυτικό. Η ταφή θα γίνει στο νέο κοιμητήριο Γλυφάδας. Η οικογένεια επιθυμεί αντί στεφάνων να κατατεθούν χρήματα στο σωματείο Ελπίδα-Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο. Σας ευχαριστούμε για τη συμπαράστασή σας» έγραψε σε Insta story η Δέσποινα Μοιραράκη.

«Μόλις τώρα έκλεισα το τηλέφωνο με τη Δέσποινα Μοιραράκη, που περνάει πολύ δύσκολες στιγμές. Μου ζήτησε να μεταφέρω κάποια πράγματα στον κόσμο που δεν τα έχει επικοινωνήσει. Όπως μου γράφει “Έχασα τη ζωή μου, έχασα τον άνθρωπό μου, το στήριγμά μου. Ο πόνος μου είναι τεράστιος“» είπε το πρωί της Τρίτης 28/6 η Σταματίνα Τσιμτσιλή, διαβάζοντας τα λόγια της Δέσποινας Μοιραράκη.


«Ο Γιάννης δεν ήθελε να το ξέρει κανείς, δεν ήθελε κανείς να τον λυπάται. Τον τελευταίο χρόνο αν είχες παρατηρήσει, δεν είχαμε εμφανιστεί πουθενά μαζί, γιατί ο Γιάννης είχε χάσει 25 κιλά. Έδινε μία μάχη με αξιοπρέπεια αλλά χαίρομαι γιατί ήμουν μαζί του μέχρι το τελευταίο λεπτό. Μου είπε “σε λατρεύω” δύο φορές, όσο του κρατούσα το χέρι. Ήξερε ότι ήμουν εκεί» είπε η γνωστή επιχειρηματίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News