Παρασκευή 11 Ιουνίου 2021

Πετρούλα Κωστίδου: Δείτε πως είναι και τι κάνει σήμερα το «κορίτσι του καιρού»


Η Πετρούλα Κωστίδου αποφάσισε να μείνει μακριά από την τηλεόραση, και να αλλάξει προσανατολισμό. Πλέον ασχολείται με την Ψυχολογία, και θέλει να πάρει το πτυχίο της.

Σε συνέντευξή της έχει δηλώσει: «Έχω κάνει μία συνειδητή επιλογή να μην μιλάω για τη ζωή μου».

Όσον αφορά τον ρόλο που είχε στην τηλεόραση, χαμογελαστή και ευδιάθετη απάντησε αν έχει μετανιώσει. «Δεν έχω μετανιώσει για τίποτα αλλά φυσικά έμαθα πολλά. Έχω αλλάξει τον τρόπο ζωής μου και κάνω διαφορετικά πράγματα. Δεν θέλω καμία επαφή με την τηλεόραση».


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News