Πέμπτη 15 Απριλίου 2021

Τζ. Κόσιαβα για την απώλεια της μητέρας της: «Ήρθαν να με βγάλουν έξω, με κρατούσε με όλη της τη δύναμη»


Με δάκρυα στα μάτια μίλησε για την απώλεια της μητέρας της η Τζωρτζέλα Κόσιαβα και τις στιγμές που έζησε λίγο πριν το τέλος στο νοσοκομείο, εν μέσω κορονοϊού.

«Ήξερα ότι θα πεθάνει η μητέρα μου, είχε καρκίνο στο αίμα. Φτάνω στον Βόλο κι είπα δεν με ενδιαφέρει θα την δω την μητέρα μου παρόλο που δεν άφηναν λόγω covid. Λέω πεθαίνει. Πήρα τηλέφωνο κι έκανα έναν ψιλοκαβγά. Έκανα τεστ covid, μπήκα και την είδα, δεν μπορούσε να μιλήσει, η εικόνα ήταν αξέχαστη. Την είδα μόνο 5 λεπτά και δεν θα το ξεχάσω ποτέ στην ζωή μου γιατί ήταν η πιο δύσκολη στιγμή. Μιλήσαμε με τα μάτια» είπε στην Ελεωνόρα Μελέτη.

«Μου έπιανε το χέρι σφιχτά κι η νοσοκόμα ήρθε να με βγάλει έξω αλλά η μητέρα μου με κρατούσε με όλη την δύναμη που είχε. Γιατί εγώ να φύγω στα 5 λεπτά που την μάνα μου την έβλεπα για τελευταία φορά στην ζωή μου; Γιατί να με τραβούν έξω; Με τραβούσαν, την χαιρετούσα και με κρατούσε σφιχτά» πρόσθεσε. «Δεν θα την ξαναδώ και δεν θα την ακουμπήσω ξανά. Δεν έπλυνα το χέρι μου για 24 ώρες. Βγήκα σε δραματική κατάσταση από εκεί. Πέρασε όλη η ζωή μπροστά μου. Χίλιες ζωές να είχα, θέλω την ίδια μάνα και τον ίδιο πατέρα» κατέληξε.

.  

«Με ρωτούσαν πως έχασα τα κιλά κι εγώ είχα πάθει οξεία εκκολπωματίτιδα»

Στη συνέχεια η Τζωρτζέλα Κόσιαβα εξομολογήθηκε την περιπέτεια που είχε με την υγεία της και την οδήγησε στο να χάσει πολλά κιλά.

«Είχα πολλά μηνύματα από κόσμο στα social media για το πως έχασα τα κιλά μου. Άλλοι είπαν ότι έχω κάνει λιποαναρροφήσεις, άλλοι γαστρικό bypass κι άλλοι δαχτυλίδι στο στομάχι. Παρασκευή και 13 είχα φρικτούς πόνους, σπαστική κολίτιδα. Πήρα χάπια, δεν περνούσε με τίποτα και πονούσε όλη η αριστερή πλευρά μου και πίσω στην πλάτη φρικτοί πόνοι. Λέω στον άντρα μου φοβάμαι τα νοσοκομεία αλλά πρέπει να πάω. Πάω στο Γεννηματά, έκανα αξονική και μου είπαν ότι είμαι για νοσηλεία. Μου είπαν αν δεν πας, θα πάθεις διάτρηση εντέρου. Έχεις οξεία εκκολπωματίτιδα» είπε.

Όπως είπε το πρόβλημα «μπορεί να προέλθει από κακή διατροφή, παχυσαρκία ή άγχος και στρες. Ξέσπασε ο οργανισμός μου λόγω επαγγελματικών και προσωπικών. Νοσηλεύτηκα δέκα ημέρες με ενδοφλέβιες αντιβιώσεις. Φοβήθηκα πάρα πολύ».

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News