Σάββατο 24 Απριλίου 2021

Μητσοτάκης: Μέσω ΣΔΙΤ ο νέος οδικός άξονας Θεσσαλονίκη - Έδεσσα


«Είχα δεσμευθεί πως θα επιστρέψω στη μεσαία τάξη αυτά που της πήρε ο ΣΥΡΙΖΑ και η κυβέρνηση αυτή υλοποιεί αυτήν την προεκλογική της δέσμευση» τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης από τη Θεσσαλονίκη. Ο πρωθυπουργός, μιλώντας στην εκδήλωση για την αναβάθμιση των οδικών αξόνων Θεσσαλονίκη - Έδεσσα και Δράμα από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αναφέρθηκε και στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης.

«Μπροστά μας έχουμε το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης, το Ελλαδα 2.0, δηλαδή την Ελλάδα των επομένων 10ετίων. Υπάρχουν όμως και προβλήματα και εκκρεμότητες, που έρχονται από το παρελθόν. Ένας από τους λογαριασμούς με το παρελθόν που κλείνουμε σήμερα είναι και τα δύο συγκεκριμένα έργα».

Ο κ. Μητσοτάκης μάλιστα ανέφερε ότι «μόλις χθες ο οίκος Standard & Poors αναβάθμισε την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας» για να σημειώσει με έμφαση: «Είχα δεσμευθεί πως θα επιστρέψω στη μεσαία τάξη αυτά που της πήρε ο ΣΥΡΙΖΑ και η κυβέρνηση αυτή υλοποιεί αυτήν την προεκλογική της δέσμευση».

Tέλος εκτίμησε ότι η χώρα βρίσκεται ενώπιον της έναρξης ενός «ενάρετου κύκλου ταχείας ανάπτυξης». «Σε αυτόν το δρόμο θα βαδίσουμε όλοι μαζί, με σιγουριά, με αυτοπεποίθηση, με προγραμματισμό, μιλώντας πάντα τη γλώσσα της αλήθειας σε συνεργασία με την Περιφερειακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση βρισκόμαστε στην έναρξη ενός ενάρετου κύκλου γρήγορης ανάκαμψης για τη χώρα μας, ενός κύκλου ανάκαμψης ο οποίος μετά την πανδημία θα ωφελήσει όλες τις Ελληνίδες και όλους.

Μέσω ΣΔΙΤ και προϋπολογισμό 450 εκατ. ευρώ ο νέος οδικός άξονας Θεσσαλονίκης

Ουσιαστική προοπτική υλοποίησης αποκτούν οι δύο μεγάλες εκκρεμότητες σε επίπεδο οδικών υποδομών για τη Βόρεια Ελλάδα. Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής και ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, ανακοίνωσαν σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο κτίριο υπηρεσιών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, στη δυτική Θεσσαλονίκη, τη χρηματοδότηση του οδικού άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και Δράμα-Αμφίπολη μέσω ΣΔΙΤ.

Τα δυο έργα έχουν μελετητική ωριμότητα αλλά δεν μπορούσαν μέχρι σήμερα να ενταχθούν σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα. Σήμερα ανακοινώθηκε η διασφάλιση της χρηματοδότησης τους. Ο προϋπολογισμός του δρόμου Θεσσαλονίκη-Έδεσσα είναι 300 εκ. ευρώ και του Δράμα-Αμφίπολη 150 εκ. ευρώ. Όπως είπε ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, απόφαση της κυβέρνησης ήταν να κατασκευαστούν οι δρόμοι με ΣΔΙΤ για να μην καθυστερήσουν κι άλλο.

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο δρόμων, κάνοντας λόγο για δύο σύγχρονους και απόλυτα ασφαλείς αυτοκινητόδρομους. Ο κ. Τζιτζικώστας επισήμανε ότι σήμερα είναι μια μεγάλη μέρα για τη Βόρεια Ελλάδα συνολικά καθώς δεν είναι απλώς δύο οδικές υποδομές που θα υλοποιηθούν αλλά αναπτυξιακές υποδομές.

Η Περιφέρεια από το 2013 παλεύει να συνδεθεί με αυτοκινητόδρομο η Έδεσσα με τη Θεσσαλονίκη καθώς η Πέλλα είναι ο μόνος νομός της Κεντρικής Μακεδονίας που δε συνδέεται με τη Θεσσαλονίκη μέσω αυτοκινητόδρομου. Μάλιστα ο κ. Τζιτζικώστας τόνισε χαρακτηριστικά: «Ελπίζω όσοι βιάστηκαν να πουν ή πόνταραν ότι δε θα γίνει το έργο να είναι κι αυτοί χαρούμενοι σήμερα». Αναφορικά με το δρόμο Δράμα-Αμφίπολη ο κ. Τζιτζικώστας είπε ότι το τμήμα Σέρρες-Αμφίπολη έχει κατασκευαστεί ήδη από την Περιφέρεια και με τη σύνδεση με τη Δράμα θα αναδειχθεί όπως πρέπει και το μοναδικό μακεδονικό μνημείο του Τύμβου Καστά.

Για μια σπουδαία μέρα για την ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη έκανε λόγο ο περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος. Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι μέσα στο καλοκαίρι θα προκηρυχθεί η πρώτη φάση του διαγωνισμού και τόνισε ότι ΣΔΙΤ σημαίνει ότι τα έργα θα γίνουν στην ώρα τους και ο ανάδοχος θα έχει τη συντήρηση και λειτουργία για τα επόμενα 27 χρόνια. Επίσης η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Έδεσσα θα συντομεύσει κατά 10 λεπτά και Σερρών-Δράμας κατά 20 λεπτά.

Ο πρωθυπουργός έκανε λόγο για δύο δύσκολα έργα αλλά με τεράστια αξία για όλη τη χώρα. Η οδική ραχοκοκαλιά της Βόρειας Ελλάδας θα αποκτήσει ουσιαστικά δύο κάθετους άξονες και μάλιστα χωρίς διόδια, είπε ο κ. Μητσοτάκης. «Οι δύο δρόμοι αποκτούν ευρωπαϊκές προδιαγραφές με οφέλη στην οικονομία στην απασχόληση και στην ανάπτυξη. Είναι επιλογές με πολιτικό περιεχόμενο διότι όταν μειώνονται οι οδικές αποστάσεις μειώνονται και οι κοινωνικές», δήλωσε ο πρωθυπουργός.

7 σχόλια:

  1. ΜΑΛΛΟΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΓΥΡΙΖΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΊΠΑΝ ΟΤΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΥΤΕ ΚΟΥΝΟΥΠΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ. ΠΩΣ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΝΔ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ. ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ? ΣΕ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ? ΠΟΣΕΣ ΛΩΡΙΔΕΣ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΩ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ ΘΑ ΠΩ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το τάξιμο δεν πέθανε κανείς 4:50...πολιτική κάνει και όπως είπες μάλλον έρχονται το φθινόπωρο εκλογές.

      Διαγραφή
    2. ΕΜΑΘΑ ΣΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ

      Διαγραφή
  2. Κουλη δωσε πονο κανε τη χωρα επιτελους σοβαρο κρατος αλλες δυο τετραετιες και μετα ξανα ψηφιζω ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απαλλαξε μας απ τον κομουνιστικο κινεζικο ιο απ τους ψεκασμενους απ τους συριζομαδουρους και ετοιμασε τη χωρα να φωναξει ελευθερια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εκλογές σίγουρα έρχονται και δρόμο εάν δούμε μετά την 5ετια και βάλε..... Άκουσα να λέει στην συνέντευξη ότι άρχισαν τα έργα αλλά δεν είπε ποτέ θα τελειώσουν. Και ψευτοαριστεροι και ψευτοδεξιοι κάθονται και μαλώνουν. Πόσο γρήγορα κάποιοι ξεχνούν ότι πρώτα γεννήθηκαν Έλληνες και μετά κομματοποιηθηκαν. Γι'αυτό την Ελλάδα θα την καταστρέψουν τα κομματόσκυλα (και εδώ στην Πέλλα έχουμε σε Γιαννιτσά και Σκύδρας) που για 1000 ευρώ πουλάνε και την μάνα τους. Πάντως εσείς κ. Βαφειάδη καλά κάνετε και γράφετε τέτοια άρθρα αλλά κάντε και μία συνέντευξη με δηλώσεις βουλευτών ποτέ θα αρχίσει στην πραγματικότητα ο δρόμος και ποτέ θα τελειώσει για να δούμε τι απαντησεις θα πάρετε. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΡΟΜΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News