Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2019

Αντίνοος Αλμπάνης: «Όταν μου μίλησαν για καρκίνο, κυριεύτηκα από φόβο» (ΒΙΝΤΕΟ)

Αποκαλυπτικός ο γνωστός ηθοποιός μίλησε για την περιπέτεια της υγείας του

Για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, μίλησε ο Αντίνοος Αλμπάνης. Ο γνωστός ηθοποιός ήταν καλεσμένος στην τηλεόραση του Alpha και στην εκπομπή «Μεσάνυχτα», συγκλονίζοντας με τα όσα είπε. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην απόφασή του να μην ενημερώσει τους γονείς του ότι έχει καρκίνο, ενώ έδωσε ιδιαίτερη έμφαση και στα συναισθήματα που βίωσε, όταν έμαθε για πρώτη φορά ότι έχει εντοπιστεί όγκος.

«Ήταν ξαφνικά ένας δύσκολος χειμώνας ο περυσινός και η καθημερινότητά μου άρχισε να γίνεται δύσκολη. Είχα κάποια συμπτώματα τα οποία δεν ήταν φυσιολογικά και συνειδητοποίησα ότι πρέπει να κάνω εξετάσεις. Στη συνέχεια, οι εξετάσεις έδειξαν ότι πάσχω από λέμφωμα» ανέφερε.

Και πρόσθεσε: «Είχα ένα προαίσθημα ότι κάτι άσχημο θα μου πουν οι γιατροί . Όταν μου μίλησαν για καρκίνο, κυριεύτηκα από φόβο. Όταν έμαθα ότι έχω καρκίνο, άρχισα να ψάχνω στο Ίντερνετ και αυτό ήταν λάθος. Έπρεπε άμεσα να ξεκινήσω ακτινοβολίες και χημειοθεραπείες. Έπρεπε να περιορίσω τον φόβο μου και την αγωνία μου και να συνειδητοποιήσω ότι αυτό το οποίο είχα, είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό διαχειρίσιμο. Είναι ένας τύπος καρκίνου που έχει ένα υψηλό ποσοστό ίασης, οπότε οι πιθανότητες ήταν με το μέρος μου, αλλά θα έπρεπε να περάσω μια διαδικασία η οποία δεν ήταν καθόλου εύκολη».

«Οι γονείς μου δεν ήξεραν τίποτα»

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ο Αντίνοος Αλμπάνης αποκάλυψε ότι οι γονείς του έμαθαν για την περιπέτεια της υγείας του πριν από την τελευταία χημειοθεραπεία.

«Αυτό το οποίο παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στους ανθρώπους οι οποίοι νοσούν, είναι η ψυχολογία. Όταν έμαθα για τον καρκίνο δεν είπα τίποτα στην οικογένειά μου για να μην τους στεναχωρήσω. Είναι πολύ άγριο για τους γονείς να μαθαίνουν ότι το παιδί τους έχει καρκίνο και γι' αυτό το έκρυψα. Ήθελα να πατήσω μόνος μου στα πόδια μου και να το τρέξω μόνος. Είχα ανάγκη τη μοναξιά παρά να στεναχωρώ τους ανθρώπους δίπλα μου. Είναι τεράστια η αλλαγή που προκύπτει στη ζωή σου. Νιώθεις ανεπαρκής, νιώθεις ανήμπορος, οπότε πήρα τη μεγάλη απόφαση και είπα στον εαυτό μου: "Φιλαράκι, θα δουλέψεις όσο μπορείς. Θα σφίξεις τα δόντια και θα δουλέψεις"».

» Φοβόμουν αλλά έπρεπε να διαχειριστώ τους αφόρητους πόνους από τη χημειοθεραπεία. Θυμάμαι ότι ήθελα να ξαπλώσω στο μαξιλάρι και πονούσε το κεφάλι μου. Στο διάστημα που έκανα τις χημειοθεραπείες είχα εσωτερικό θυμό. Αναθεώρησα πολλά πράγματα, τότε. Θύμωσα με τον εαυτό μου που μέχρι τότε με απασχολούσαν ανούσια πράγματα και όχι σημαντικά θέματα της ζωής. Είχα παραμελήσει πολύ τον εαυτό μου. Στους γονείς μου είπα για τον καρκίνο πριν από την τελευταία χημειοθεραπεία. Μέχρι τότε είχα βρει μια πολύ ωραία δικαιολογία, ότι ξύρισα το κεφάλι μου για κάποιον ρόλο στο θέατρο και όχι για τις χημειοθεραπείες».

«Δέχθηκα αρνητικά μηνύματα για το ξυρισμένο κεφάλι μου»

Υπενθυμίζεται ότι το περασμένο καλοκαίρι η ανάρτηση φωτογραφιών του στο προσωπικό του προφίλ στο Instagram με ξυρισμένο κεφάλι είχαν προκαλέσει αίσθηση σε αρκετούς followers. Η αρχική εντύπωση ήταν πως πρόκειται για κάποια στιλιστική επιλογή ή αλλαγή στο πλαίσιο ενός νέου ρόλου που έπρεπε να υποδυθεί. Ωστόσο, η αλήθεια ήταν διαφορετική, με τον ίδιο τον ηθοποιό να βάζει τα πράγματα στη θέση τους και να μιλά δημόσια για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει.

«Δέχθηκα και αρνητικά μηνύματα για το ξυρισμένο κεφάλι μου από ανθρώπους που δεν ήξεραν... Αυτή η απόφασή μου να μην αποσυρθώ γενικότερα, έπρεπε να περιφέρω μια καινούργια εικόνα στον κόσμο, η οποία εικόνα δεν ήταν απαραίτητα αρεστή. Δέχθηκα χλευαστικά μηνύματα για το ξυρισμένο μου κεφάλι. Ένιωσα συμπόνοια για την κοπέλα που μου ευχήθηκε να πεθάνω. Υπήρχαν, όμως άνθρωποι που όταν δημοσιοποίησα την ασθένειά μου κάποιοι ταυτίστηκαν μαζί μου. Αυτό ήταν το πιο σημαντικό για μένα» εξήγησε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News