Σάββατο 20 Ιουλίου 2019

Η Ελένη Γερασιμίδου απαντά για τη βουλευτική αποζημίωση: «Εμείς στο ΚΚΕ παίρνουμε ένα πάρα πολύ μικρό ποσό» (ΒΙΝΤΕΟ)

Όταν γίνονται ονομαστικές ψηφοφορίες εγώ δεν μπορώ να λείπω από τη Βουλή, αλλά δεν μπορώ να λείψω και από το θέατρο, στο οποίο έχω κλείσει για όλη τη σεζόν

Στην εκπομπή “Καλοκαίρι not” έδωσε συνέντευξη η Ελένη Γερασιμίδου, η οποία απάντησε μεταξύ άλλων και για τον λόγο που παραιτήθηκε από τη θέση του βουλευτή.

«Υπάρχει πρόβλημα μεγάλο γιατί κι εμείς δουλευταράδες είμαστε και δουλεύουμε συνέχεια, αλλά δεν περίμενε κανείς να έχει τόση πρεμούρα ο πρωθυπουργός όχι για το καλό, γιατί μπορεί να επιδεικνύουν δουλειά δουλειά δουλειά και άλλος το έχει πει, αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος.

Όταν γίνονται ονομαστικές ψηφοφορίες εγώ δεν μπορώ να λείπω από τη Βουλή, αλλά δεν μπορώ να λείψω και από το θέατρο, στο οποίο έχω κλείσει για όλη τη σεζόν.

Από εκεί και πέρα εγώ πάντοτε όταν μου ζητάει το κόμμα μου να βοηθήσω, βοηθάω. Στεναχωριέμαι με αυτά που γράφουν και ειδικά όταν προέρχονται από ανθρώπους τους κλάδου μου, πάρα πολύ.

Επειδή εγώ τον κλάδο μου τον αγαπώ και τον υποστηρίζω, φανταζόμουν ότι θα ξέρανε ότι η Ελένη Γερασιμίδου δεν χειραγωγείται από κανέναν. Η βουλευτική αποζημίωση είναι… τεράστια σε εμάς στο ΚΚΕ. Εμείς παίρνουμε ένα πάρα πολύ μικρό ποσό, να γίνονται γνωστά αυτά τα πράγματα», είπε η Ελένη Γερασιμίδου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News