Δευτέρα 17 Ιουνίου 2019

Δάνης Τζαμτζής: «Δεν θα είμαι υποψήφιος Βουλευτής, είναι ψευδή τα σενάρια που διακινούν»

Εάν ήθελα να είμαι υποψήφιος βουλευτής θα ήμουν, διότι είχα συναντήσει τον Πρόεδρο μας Κυριάκο Μητσοτάκη και μου είχε δώσει το «πράσινο φως» για τις εκλογές, από τον Φεβρουάριο του 2017

ΔΗΛΩΣΗ ΙΟΡΔΑΝΗ ΤΖΑΜΤΖΗ
Πρώην Βουλευτή – Νεοεκλεγέντος Περιφερειακού Συμβούλου Πέλλας

Εδώ και μερικές μέρες διακινούνται σενάρια συμμετοχής μου στις βουλευτικές εκλογές. Ποιο συγκεκριμένα, κάποια κυρία τηλεφώνησε σε συμπολίτη μου λέγοντας «τηλεφωνώ από το γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας του κ. Τζαμτζή και θέλουμε την στήριξη σας για τις βουλευτικές εκλογές».

Δεν γνωρίζω ποιο είναι το συμφέρον, ποιοι είναι οι λόγοι και που αποσκοπούν αυτοί ή αυτός που διακινούν αυτά τα σενάρια.

Εάν ήθελα να είμαι υποψήφιος βουλευτής θα ήμουν, διότι είχα συναντήσει τον Πρόεδρο μας Κυριάκο Μητσοτάκη και μου είχε δώσει το «πράσινο φως» για τις εκλογές, από τον Φεβρουάριο του 2017.

Επέλεξα να αποδεχτώ την πρόσκληση του Περιφερειάρχη μας Απόστολου Τζιτζικώστα και να είμαι υποψήφιος μαζί του στις Περιφερειακές εκλογές της 26ης Μαΐου, όπου εκλέχτηκα με την αγάπη σας και την ψήφο σας 1ος Περιφερειακός Σύμβουλος Πέλλας. Εκεί θα συνεχίσω και είναι ψευδή τα σενάρια που διακινούν κάποιος ή κάποιοι περί καθόδου μου στις βουλευτικές εκλογές.

Πάντοτε τιμώ την ψήφο των συμπολιτών μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News