Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

Δέσποινα Καλδερεμτζή: Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος με τον Απόστολο Τζιτζικώστα

Η διάθεση μου για προσφορά με οδήγησε στην ενασχόλησή του με τα κοινά!

Ονομάζομαι Καλδερεμτζή Δέσποινα. Πατέρας μου είναι ο Θεόδωρος και μητέρα μου η Εριέττα. Γεννήθηκα στην Έδεσσα το 1974 και μεγάλωσα στη Μηλιά Αλμωπίας.

Αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο Εξαπλατάνου και στην συνέχεια Ολοκλήρωσα με επιτυχία τις σπουδές μου στο τμήμα οδοντοτεχνικής του Ευκλείδη Θεσσαλονίκης. Είμαι μητέρα 2 παιδιών. Η κόρη μου Μαρία αποφοίτησε στο τμήμα οικονομικών επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και ο γιος μου Γεώργιος είναι φοιτητής στο τμήμα μουσικής επιστήμης και τέχνης του Ιονίου πανεπιστημίου. Σήμερα ζω στην Αριδαία όπου διατηρώ ασφαλιστικό γραφείο και ταυτόχρονα ασχολούμαι με το εμπόριο ελαιολάδου.

Συμμετείχα πρώτη φορά στις Δημοτικές εκλογές το 2010, διετέλεσα Πρόεδρος του Νομικού Προσώπου ΚΕΚΠΑ Δήμου Αλμωπίας και Αντιδήμαρχος τεχνικής υπηρεσίας. Σήμερα είμαι Δημοτική σύμβουλος του Δήμου Αλμωπίας, Μέλος της οικονομικής επιτροπής και μέλος του ΚΕΚΠΑ Δήμου Αλμωπίας.

Η διάθεση μου για προσφορά με οδήγησε στην ενασχόλησή του με τα κοινά! Στόχος μου να συμβάλλω υπεύθυνα με όλες μου τις δυνάμεις για μια ΙΣΧΥΡΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ!

Προσκαλώ κάθε συμπολίτη μας να συνδράμει στον αγώνα μας ενεργά Στηρίζοντας με την ψήφο σας τον Περιφερειάρχη μας Απόστολο Τζιτζικώστα, Και εμένα προσωπικά ως υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News