Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Ευαγγελία Μιχαλοπούλου: Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον Σάκη Χατζηδημητρίου

Ανακοίνωση υποψηφιότητας

Ονομάζομαι Μιχαλοπούλου Ευαγγελία και κατάγομαι από την ακριτική Περίκλεια Αλμωπίας. Ζω και εργάζομαι στην Αριδαία, όπου εδράζεται η οικογενειακή επιχείρηση παγοποιίας που συντηρώ με τον σύζυγό μου, Δούμο Ιωάννη, με τον οποίο έχουμε αποκτήσει δύο παιδιά, τη Μαρία και τον Χρήστο.

Πρόσφατα ανακοινώθηκε από τον υποψήφιο Δήμαρχο Αλμωπίας, κ. Σάκη Χατζηδημητρίου, η ένταξή μου στο ψηφοδέλτιο <<Ενωμένοι για την Αλμωπία>>, ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος.

Η απόφασή μου να εμπλακώ ενεργά με την πολιτική προήλθε από την αγάπη μου και το ενδιαφέρον για τον τόπο στον οποίο μεγάλωσα και τώρα πια έχω την ευλογία να μεγαλώνω τα παιδιά μου. Αντιμετωπίζω καθημερινά τις προκλήσεις της ζωής στην επαρχία και έχω την θέληση και το βαρύ αίσθημα της ευθύνης, να καταδείξω και να παλέψω για να εξαλείψω μικρά και μεγαλύτερα προβλήματα που μας ταλαιπωρούν.

Η απόφασή μου να εκπροσωπώ την Ανατολική Αλμωπία στην προσεχή εκλογική αναμέτρηση, πηγάζει από την ιδιαίτερη ευαισθησία μου για τα προβλήματα των ανθρώπων που ζουν μακριά από την έδρα του Δήμου και παλεύουν πολλαπλάσια για να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες της καθημερινότητας. Πιστεύω βαθιά στην προοπτική εξέλιξης που κρύβει αυτός ο τόπος και οραματίζομαι το αύριο με τόλμη, συνεργασία και φως!

Αποφασίζω, λοιπόν, να απέχω από την στείρα κριτική, αλλά αντί αυτής, να παλέψω δυναμικά για να γίνω ο κρίκος μιας αλυσίδας ανθρώπων που δεσμεύονται να συνεργαστούν και να προσφέρουν στον τόπο αυτόν που αγαπούν!

Με πολλή διάθεση για δουλειά, με αισιοδοξία, με ταπεινότητα και κοιτώντας όλους στα μάτια, ζητώ την στήριξη και την ψήφο σας!!!